اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

نیروها و تجهیزات برق لرستان به استان گیلان اعزام شد

نیروها و تجهیزات برق لرستان به استان گیلان اعزام شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به خسارات سنگین برف به استان گیلان و قطعی گسترده برق در این مناطق، اکیپ‌هایی از پرسنل برق لرستان در یک حرکت جهادی به این استان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، فریدون خودنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به خسارات سنگین برف به استان گیلان و قطعی گسترده برق در این مناطق، اکیپ‌هایی از پرسنل برق  لرستان در یک حرکت جهادی به یاری همکاران خود در برق گیلان شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی  افزود: با   توجه به نیاز  مناطق خسارت‌دیده شمال کشور به تجهیزات برق‌رسانی و نیروی انسانی ماهر در همین راستا شرکت توزیع برق استان لرستان اقدام به اعزام ۱۷ نفر از پرسنل خود به این مناطق کرد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان این‌که علاوه‌بر نیروی انسانی، تجهیزاتی نیز به این‌ مناطق ارسال شده است عنوان کرد: تعداد دو دستگاه جرثقیل، دو دستگاه بالابر به ‌همراه سه دستگاه خودرو کمک‌دار با تجهیزات مورد نیاز برق رسانی به استان گیلان اعزام شد.

,

وی بیان کرد: شرکت توزیع برق لرستان همواره نشان داده که در شرایط بحرانی در کنار همکاران و مردم سراسر کشور خواهد بود و تمام تلاش خود را برای پایداری برق مناطق خسارت‌دیده انجام خواهد داد.

,

خودنیا تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر پایداری برق به مناطق بحرانی برگشته و اوضاع در شمال کشور به شرایط عادی برگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه