اخبار داغ

طرح ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید در اراک آغاز شد

طرح ویژه نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید در اراک آغاز شد
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید در اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید زند، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز ۹۹ از امروز ۲۶ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

زند، با اشاره به اینکه برای این طرح از ۱۰۰ درصد توان بازرسان اتاق اصناف استفاده خواهد شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح از توان اجرایی ۱۶ تیم به همراه بیش از ۱۰۰ ناظر افتخاری استفاده خواهد شد.

,

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌‌های انجام‌شده گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دامپزشکی، بهداشت و دیگر دستگاه‌های مرتبط در ایام پایانی سال برگزار می شود.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی، با اشاره به اولویت‌های کالایی طرح یادشده، ادامه داد: البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند و شکر، روغن نباتی، برنج، خواربار و شیرینی‌جات جزو اولویت‌های کالایی این طرح است.

,

زند، ایجاد بستر مناسب در قیمت‌گذاری مصوب کالاها، تشدید کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار به ویژه مایحتاج  عمومی، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و نظارت دقیق برکیفیت و قیمت کالاها، پیشگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان در خواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و کم فروشی، مراتب را با شماره ۳۸۲۰ به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه