اخبار داغ

رئیس حوزه انتخابیه تربت حیدریه تاکید کرد؛

لزوم اجرای قانون و رعایت اصل بی‌طرفی و جانبداری در انتخابات

لزوم اجرای قانون و رعایت اصل بی‌طرفی و جانبداری در انتخابات
علی رستمی گفت: تمامی عوامل اجرایی در شعب اخذ رای باید با بی‌طرفی و رعایت اجرای صحیح قانون و مقررات انتخابات، بستری آرام و امن را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در جلسه توجیهی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: صیانت و حفاظت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی لازمه انتخابات سالم را رعایت کامل فرآیندهای قانونی در برگزاری انتخابات اعلام کرد و افزود: تمامی عوامل اجرایی باید به قانون و مقررات تسلط کامل داشته و آرامش شعب اخذ رای را با تدبیر و رعایت کامل بی‌طرفی مدیریت کنند.

,

رستمی تاکید کرد: نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای یک روز قبل از برگزاری انتخابات جهت بررسی امکانات، ملزومات و پیش بینی محل استقرار صندوق های اخذ رأی در محل صندوق حاضر شوند تا با کسب اطلاعات مورد نیاز، در روز انتخابات با مسائل و مشکلات کمتری مواجه باشند.

,

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: ۲۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده که از این تعداد، ۱۰۸ شعبه اخذ رای در شهر تربت‌ حیدریه و بخش مرکزی، ۳۸ شعبه در بخش جلگه رخ، ۱۷ شعبه در بخش کدکن، ۱۱شعبه در بخش بایگ، ۲۴ شعبه در شهر فیض اباد و بخش مرکزی، ۲۳ شعبه در بخش شادمهر، ۳۶ شعبه در شهر دولت اباد و بخش مرکزی و ۲۵ شعبه نیز در بخش سلیمان زاوه آرای مردم را جمع‌ آوری می‌کنند.

,

‍ محمدرضا یوسفی رئیس هیات بازرسی انتخابات نیز گفت: مردم می توانند برای گزارش هرگونه تخلف احتمالی و شکایات مردمی با شماره تلفن های 52287021 و 52237000 تماس بگیرند.

,

وی در خصوص وظایف بازرسین در انتخابات از جمله کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، دریافت گزارش‌ها از تخلفات احتمالی مطالبی را ارائه کرد.

,

یوسفی در ادامه افزود: در برگزاری انتخابات مهم ترین بحث رعایت اصل بی طرفی و جانبداری است که بازرسان نیز باید مانند سایر اعضای شعب اخذ رای این موضوع را مد نظر قرار دهند.

,

معاون فرماندار ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در کنار هم و با حفظ انسجام، همدلی و همزبانی بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه، آرام و به دور از حاشیه را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه