اخبار داغ

استاد حوزه علمیه استان قزوین:

مشارکت پرشور در انتخابات، دشمنان نظام را ناامید می‌کند/ آثار و برکات حضور حداکثری نصیب خودِ مردم می‌شود

مشارکت پرشور در انتخابات، دشمنان نظام را ناامید می‌کند/ آثار و برکات حضور حداکثری نصیب خودِ مردم می‌شود
استاد حوزه علمیه استان قزوین گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب می‌شود که امید واهی افرادی امثال ترامپ که به ضعف اتحاد ملت ایران دل بسته‌اند؛ ناکام بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد باریک‌بین در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: در یک نظام مردم سالارِ دینی، شرکت عموم مردم در انتخابات با مشارکت حداکثری در حفظ و بقای آن نقش بسیار مهمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: ضرورت دارد کسانی‌که دل در گرو ایران و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دارند باید در صحنه‌هایی همچون انتخابات مشارکت پررنگ و فعالی هم از حیث کمیت و هم حیث کیفیت داشته باشند.

,

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: آحاد جامعه باید نهایت دقت و بررسی را در انتخابات داشته باشند تا بتوانند انتخابی شایسته و اصلح انجام دهند؛ چراکه آثار و برکات آن در حقیقت نصیب خودِ مردم خواهد شد.

,

حضور مردم در انتخابات امری ضروری است

, حضور مردم در انتخابات امری ضروری است,

وی با اشاره به آثار داخلی و خارجی مشارکت بالای مردم در انتخابات بیان کرد: حضور پررنگ مردم همواره در همه دوران‌ها تاثیر بالایی داشته است؛ در شرایط کنونی هم که از نظر فعالیت تخریبی دشمنان در زمانی قرار داریم که ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال شده است بدون شک تاثیر مشارکت حداکثری مردم از دفعات گذشته نیز بیشتر خواهد بود.

,

باریک‌بین تاکید کرد: مشارکت بالای مردم پای صندوق آرا موجب می‌شود که امید واهی افرادی امثال ترامپ که به ضعف اتحاد ملت ایران دل بسته‌اند؛ ناکام بماند.

,

وی عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی که سرنوشت حال و آینده آنها برایشان مهم است، نباید نسبت به اتفاقاتی از قبیل انتخابات بی‌تفاوت باشند و منفعل عمل کنند؛ بلکه باید فعالانه حضور پیدا کنند و با انتخاب خوب و مشارکت پررنگِ خود، زمینه استحکام و تعالی هر چه بیشتر جامعه و نظام را که جدای از ملت نیست؛ فراهم کنند.

,

استاد حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: در عمل به توصیه‌های امام راحل که بر مشارکت در انتخابات تاکید داشتند و همچنین در عمل به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب و تشخیصی که خودِ آحاد مردم در این راستا دارند، حضور مردم در انتخابات امری پسندیده و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه