اخبار داغ

دعوت فرمانده سپاه الغدیر یزد از مردم برای شرکت در انتخابات:

امروز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران افزوده می‌شود

امروز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران افزوده می‌شود
رضا پورشمسی گفت: ان شا الله با حضور و همراهی همه مردم امروز نیز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار رضا پورشمسی در گفتگو با خبرنگار با یزدرسا، با دعوت از ملت غیور ایران برای حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات ایران می تواند رهنمود ایران قوی که رهبر انقلاب فرمودند را با تشکیل مجلسی قوی تحقق بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: مردم ایران با شرکت در انتخابات در ۴۱ سال گذشته نشان دادند که به آینده کشور خود اهمیت می‌دهند و به نظام اسلامی که برخاسته از خون شهیدان و مجاهدت‌های بسیار مردم است اعتماد دارند.

,

 وی تاکید کرد: مردم ما همانگونه که در مراسم تشییع و چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی زدند امروز نیز با شرکت در انتخابات این مسیر را ادامه می دهند.

,

پورشمسی ابراز امیدواری کرد: انشاالله با حضور و همراهی همه مردم امروز نیز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران افزوده می شود.

,

وی همچنین بیان داشت: در راستای برقراری امنیت صندوق های رای در استان یزد تامین امنیت 30 درصد صندوق‌ها به سپاه الغدیر استان یزد واگذار شده و سپاه در این زمینه با نیروی انتظامی و دستگاههای امنیتی مشارکت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه