اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان یزد:

مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه پاسداری از خون شهداست

مشارکت حداکثری در انتخابات جلوه پاسداری از خون شهداست
غلامعلی دهشیری گفت: یکی از اماناتی که خداوند امروزه به دست ملت ایران سپرده است انقلاب اسلامی است و یکی از جلوه‌های امانتداری و پاسداری از خون شهدا شرکت حداکثری در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، غلامعلی دهشیری دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات استان واقع در استانداری یزد گفت: یکی از اماناتی که خداوند امروزه به دست ملت ایران سپرده است انقلاب اسلامی است و یکی از جلوه‌های امانتداری و پاسداری از خون شهدا شرکت حداکثری در انتخابات در زمانی که فشار حداکثری از ناحیه استکبار جهانی به ملت ایران وارد می‌شود، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 وی با بیان اینکه خنثی کردن فشار حداکثری دشمن نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات است، ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید کشور را قوی کنیم که لازمه آن مجلس قوی است و زمانی مجلس قوی شکل می گیرد که در کنار آن قوه مجریه و قوه قضائیه تاثیرگذاری داشته باشیم و نمایندگان قوی در مجلس حضور داشته باشند.
,
 
,
رئیس کل دادگستری استان یزد در خصوص ویژگی‌های نماینده قوی عنوان کرد: همانگونه رهبری فرمودند نماینده مجلس باید انقلابی، مردمی، بصیر، استکبار ستیز و شجاع باشد و مرز آن با فتنه و دشمنانی که نسبت به نظام و انقلاب ظلم کردند مرزبندی شده باشد.
,
 
,
دهشیری با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: هر رأی درصندوق‌های اخذ رأی، موجب تقویت نظام، اقتدار و امنیت کشور و همچنین پاسداشت خون شهدا و مشتی محکم بر دهان کسانی است که در پی اختلاف بین حاکمیت و مردم هستند.
,
 
,
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود برف و بوران در برخی نقاط کشور، تصریح کرد: این حضور باشکوه مردم نشانه وفاداری به نظام و ولایت بود و امروز در دوم اسفندماه نیز مردم با حضور گرم خود در پای صندوق‌های رای حماسه عظیم دیگری را خلق خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه