اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی:

رشد ۴۸ درصدی درآمدهای آذربایجان غربی در ده ماهه گذشته/ پیش بینی درآمدهای استان در لایحه بودجه سال آینده ۱۶۸۸ میلیارد تومان است

رشد ۴۸ درصدی درآمدهای آذربایجان غربی در ده ماهه گذشته/ پیش بینی درآمدهای استان در لایحه بودجه سال آینده ۱۶۸۸ میلیارد تومان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی از رشد ۴۸ درصدی درآمدهای پیش بینی شده استان طی ده ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، ناصر حضرتی در ششمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان که در محل سالن جلسات شهید امینی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: در سال جاری شاهد رشد ۴۳ درصدی درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی و تحقق ۹۵ درصدی وصول مالیات نسبت به سال گذشته در استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اعلام اینکه پیش بینی درآمدهای استان در لایحه بودجه سال ۹۹ بالغ بر ۱۶۸۸ میلیارد تومان است، اظهار کرد: شاهد رشد ۱۹ درصدی درآمدهای پیش بینی شده در این لایحه هستیم.

,

رئیس ستاد تجهیز درآمد استان با اعلام اینکه درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه سال آینده ۲۰ درصد رشد دارد، اضافه کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته در لایحه بودجه سال ۱۳۹۹، درآمدهای مالیاتی ۱۱۸۰ میلیارد تومان خواهد بود که ۸۴ درصد درآمدهای پیش بینی شده استان را تشکیل می دهد. ۱۶ درصد درآمدهای پیش بینی شده استان نیز از محل سایر دستگاه ها است.

,

حضرتی اعلام کرد: مجموع اعتبارات استان از منابع استانی و هزینه ای و همه طرح های ملی و ملی استانی شده در سال آینده ۱۸۲۶ میلیارد تومان است.

,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه سهم آذربایجان غربی از درآمدهای اختصاصی دولت ۱٫۳ درصد بوده و در رتبه ۱۷ کشوری قرار دارد، به سهم ۲ درصدی استان از درآمدهای اختصاصی دولت اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در بودجه جاری کشور در رتبه ۹ و در بودجه عمرانی در رتبه ۶ قرار دارد.

,

وصول ۱۰۷۷ میلیارد تومانی درآمدهای استانی در ۱۰ ماهه سال جاری

, وصول ۱۰۷۷ میلیارد تومانی درآمدهای استانی در ۱۰ ماهه سال جاری,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با  ارائه گزارش میزان وصول درآمدهای دستگاههای اجرایی استان در ۱۰ ماهه سالجاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان وصول کل درآمدهای استانی در این مدت بالغ بر ۱۰۷۷ میلیارد تومان است.

,

داود غفارپور با اشاره به میزان وصول درآمدهای مالیاتی گفت: وصول درآمدهای مالیاتی بالغ بر ۹۴۱ میلیارد تومان بوده و سهم ۸۵ درصدی از مجموع درآمد های استانی را شامل می شود.

,

دبیر ستاد  تجهیز و درآمد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه رقم سایر درآمدهای آذربایجان‌غربی بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان است، افزود: سایر درآمدهای استانی، سهم ۱۵ درصدی از مجموع درآمدهای استانی را به خود اختصاص داده است.

,

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان  با اشاره به میزان رشد وصول درآمدهای استان به میزان ۴۹ درصدی در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، از دستگاههای عمده وصول کننده درآمدهای استان تشکر و قدردانی کرد.

,

تحقق ۹۶ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان

, تحقق ۹۶ درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده استان,

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه شاهد تحقق ۹۶ درصدی مالیات پیش بینی شده استان در ۱۰ ماهه سال جاری هستیم، گفت: وصول مالیات در سال جاری در مجموع ۴۳ درصد رشد داشته که ۶۲ درصد در مالیات های مستقیم و ۳۸ درصد در مالیات بر ارزش افزوده بوده است.

,

حسن کوماسی با اشاره به عدم تحقق ۴۲ میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی استان، اظهار کرد: با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی، ۳۵ پرونده در زمینه کارت های بازرگانی در دادگاه های استان تشکیل و نسبت به توقیف اموال و فراخوانی متخلفان اقدام شده و به زودی قسمتی از معوقه ها و مطالبات وصول می شود.

,

وی از توزیع ۱۶۸ میلیارد تومان عوارض بین شهرداری ها و دهیاری های استان در دهه ماهه سال جاری خبر داد و افزود: بیشترین میزان وصول مالیات از شهرستان ارومیه بود که نزدیک به ۷۰ درصد مالیات را تشکیل می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه