اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش:

خیرین ۲۷۸ میلیارد تومان به آموزش و پرورش لرستان کمک کردند

خیرین ۲۷۸ میلیارد تومان به آموزش و پرورش لرستان کمک کردند
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:در سیل فروردین ماه لرستان، خیران ۲۷۸ میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک سعید اوحدی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان که در سال همایش های علامه طباطبایی استان برگزار شد با بیان اینکه توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت جایگاه بسیار بزرگی است اظهار داشت: ظاهر توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت مدیر کل آموزش و پرورش است و باطن آن عظمت اقداماتی است که در آموزش و پرورش انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: درتعلیم و تربیت اتفاقات بسیار خوبی است که روح و روان انسا ها را شاد می کند و همچنین خودسازی و جامعه‌پردازی در آموزش و پرورش انجام می‌شود.

,

معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اقدامات مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان و مدیر کل نوسازی مدارس که طی روزهای اخیر در گذشت در سیل فروردین ماه لرستان بسیار ارزشمند بود و با توجه به نگاه بلند مدیر کل سابق آموزش و پرورش نسبت به خدمت، به طور ییقن باید آموزش و پرورش از این سرمایه انسانی بزرگ استفاده کند.

,

وی بیان کرد: در سیل فروردین ماه لرستان خیرین ۲۷۸ میلیارد تومان به آموزش و پرورش لرستان کمک کرده‌اند که در طول تاریخ ایران این میزان کمک خیرین به اموزش و پرورش بی‌سابقه بوده است.

,

اوحدی گفت: شاخص شایسته‌سالاری نزد خداوند، توفیق خدمت به مردم است آنچه عرفا و بزرگان به عنوان راز مگوی آفرینش به دنبال آن هستند، چیزی جز خدمت به مردم نیست.

,

وی تصریح کرد: زیباترین خدمت، خدمت در آموزش و پرورش و تربیت مستعدترین انسان‌ها به عنوان آیندگان کشوراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه