اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

لزوم بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی برای مقابله با شیوع کرونا/ مردم سیگار و قلیان را کنار بگذارند

لزوم بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی برای مقابله با شیوع کرونا/ مردم سیگار و قلیان را کنار بگذارند
حسین کریم به لزوم بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی در مراکز خصوصی و دولتی اشاره کرد و اظهار داشت: حذف پذیرایی ادارات تا اطلاع ثانوی، لغو همایش ها، جشن ها و تجمعات و عدم استفاده خودسرانه از داروهایی مانند کورتون که ضعف سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارند توصیه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عصر امروز دوشنبه در دومین جلسه پدافند زیستی مقابله با کرونا به لزوم حذف دید و بازدیدهای نوروزی و ارائه تبریکات به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: باید کمیته های مبارزه با کرونا علاوه بر بیمارستان ها و مراکز بهداشتی در کارخانه ها، زندان ها و پادگان ها دستور العمل ها را پیگیری کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین کریم با اشاره به اینکه آموزش ها باید توسط بیلبوردها، تلویزیون و رسانه های مجازی یا صدا و سیما به مردم ارائه شود، افزود: احساس مسئولیت پرسنل درمانی و کادر پزشکی استان البرز قطعا معجزه مقابله با کرونا را رقم خواهند زد، البته باید پروتکل تدفین بیماران کرونایی با دقت تمام اجرایی شود. 
,
 
,
وی به لزوم بی خطرسازی پسماندهای بیمارستانی  در مراکز خصوصی و دولتی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مرکز تشخیص کرونا تا آخر هفته در البرز فعال شده و پروتکل‌های مربوط به آن را تعیین و ابلاغ می شود تا کیت ‌های بیماران در البرز تشخیص داده شود، اظهار داشت: حذف پذیرایی ادارات تا اطلاع ثانوی، لغو همایش ها، جشن ها و تجمعات  و عدم استفاده خودسرانه از داروهایی مانند کورتون که ضعف سیستم ایمنی بدن را به دنبال دارند توصیه می شود. 
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه باید قلیان و سیگار را به دلیل مستعد سازی ریه برای بیماریهای تنفسی کنار گذاشت، تصریح کرد: مردم تا حد امکان از منازل خارج نشوند و توصیه های علوم پزشکی و پدافند زیستی مقابله با کرونا را جدی بگیرند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه