اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

هیچ مورد مشکوکی از کرونا در رشتخوار مشاهده نشده است

هیچ مورد مشکوکی از کرونا در رشتخوار مشاهده نشده است
مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با توصیه به شهروندان گفت: در رابطه با بیماری کرونا هیچ جای نگرانی نیست، اما داشتن یکسری اطلاعات در رابطه با آن لازم و خود مراقبتی اصل اولیه در بحث بیماری های تنفسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دکتر جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار صبح امروز در جلسه کار گروه مدیریت بهداشت و درمان این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رشتخوار با محوریت موضوع بیماری کرونا، گفت: در رابطه با این بیماری هیچ جای نگرانی نیست، اما داشتن یکسری اطلاعات در رابطه با آن لازم  و خود مراقبتی اصل اولیه در بحث بیماری های تنفسی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در این جلسه ضمن درخواست از همکاری بسیج مردمی در رابطه با کنترل و راه های پیشگیری این بیماری، گفت: شهروندان در حد امکان در امکان تجمعی حاضر نشوند، شستشوی دست به مدت ۲۰ ثانیه، رعایت فاصله با افراد حداقل یک متر، و دست نزدن به گوش، چشم، بینی و دهان از مهمترین راهای جلوگیری از این بیماری است.

وی در ادامه همچنین در رابطه با انتشار برخی از شایعات الخصوص در فضای مجازی از مردم خواست تا اخبار و اطلاعیه های مربوط به این بیماری را تنها از مراجع ذیصلاح دنبال و پیگیری کنند.

اشترایه با تاکید بر اینکه با تشکیل کار گروه های مرتبط طی چند روز اخیر برنامه‌ریزی لازم در جهت کنترل این بیماری صورت گرفته است، گفت: در همین راستا و به جهت مدیریت بهتر در کار پیشگیری توصیه های لازم بهداشتی به ادارات و نهادها که مراجع کنندگان زیادی دارند انجام و در رابطه با نحوه مدیریت، نصب بروشور و ضدعفونی کردن محیط نکات لازم ارائه شده است.


وی همچنین از تعطیلی روز بازارهای موجود در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: کلیه روز بازارهای سطح شهرستان از جمله چهارشنبه بازار رشتخوار تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار همچنین در رابطه با بازگشت تعدادی از بازنشستگان شهرستان از سفر زیارتی قم گفت: تمامی این عزیزان از ابتدای ورود تحت کنترل بوده و جای هیچ نگرانی در این رابطه نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه