اخبار داغ

فرماندار بهار:

مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان بهار وجود ندارد

مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان بهار وجود ندارد
در جلسه فوق العاده سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار وضعیت شیوع بیماری کرونا در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد که مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان بهار وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ جلسه فوق العاده سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار پیش از ظهر امروز با موضوع شیوع ویروس کرونا به ریاست فرماندار شهرستان بهار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرماندار بهار ضمن اشاره به اهمیت توجه به پیشگیری و مقابله با اشاعه ویروس کرونا گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبتی از کرونا ویروس در شهرستان بهار وجود ندارد و پیشگیری و پیش بینی مهمترین راه مقابله با این بیماری است.

,

احسان قنبری افزود: افراد سعی کنند حتی المقدور از حضور در مراکز عمومی خودداری نموده و همچنین از ازدحام در مراکز بهداشتی و درمانی خودداری کنند.

,

وی عنوان کرد: شایعات بی اساس و کذب در بین جامعه ایجاد رعب و وحشت می کند و مردم اخبار را از مراکز رسمی دریافت کنند زیرا ترس و اظطراب باعث ضعف سیستم دفاعی و ایمنی بدن می شود.

,

در ادامه دکتر  محمد به نشان، رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: تمهیدات لازم از لحاظ پیشگیری، مراقبت، بهداشتی و درمانی در سطح مراکز درمانی و بیمارستان در شهرستان بهار دیده شده است و جای نگرانی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه