اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد/ مسائل اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع مطرح و پیگیری شود

آذربایجان غربی باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد/ مسائل اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع مطرح و پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: موضوعات اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع نمایندگان مطرح شده و پیگیری مستمر صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقلاز اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در اولین دیدار منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از ظرفیت تریبون های عمومی برای تقویت اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس استفاده کرده و تذکرات و گلایه هایم را بصورت صریح بیان خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،, .,

وی، افزود: وحدت، برادری و صمیمیت اساس کار است و استان ما باید نماد وحدت و همگرایی در کشور باشد.

, .,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از اساسی ترین موانع توسعه و پیشرفت استان، تفرق و نبود وحدت در میان نمایندگان استان است، گفت: متاسفانه در دوره های قبل اجماع نمایندگان صورت نگرفت و باعث عدم توسعه در استان شد اما این جلسه طلیعه خوبی برای پیشرفت استان خواهد بود.

, .,

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد: مطالبات و مشکلات استان را بصورت جمعی پیگیر باشید و یک تنه و خودخواهانه رفتار نکنید.

, .,

وی با بیان اینکه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر ارومیه برای جلسات مشترک محل مناسبی بعنوان مجمع نمایندگان استان در نظر گرفته خواهد شد، ادامه داد: برگزاری جلسات به صورت فصلی و با حضور تمامی نمایندگان بسیار ضروری است.

, .,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: موضوعات اقتصادی و توسعه استان در جلسات مجمع مطرح شده و پیگیری مستمر صورت بگیرد، از تجربیات، ایده ها و دانش  اندیشمندان، نخبگان و مشاوران دانشگاهی در استان به خوبی استفاده کنید.

, .,

حجت الاسلام قریشی افزود:با توجه به گستردگی مسئولیت نمایندگی مجلس حتما از مشاوران زبده، با تقوا و دلسوز بهره مند شوید، به نقل قول ها نسبت به یکدیگر اهمیت ندهید؛ برادری و الفت را در میان خود حاکم کنید و اجازه بروز کدورت ها و دشمنی ها را در جمع خود راه ندهید.

,

وی اذعان کرد: اصلاح قانون انتخابات را که مطالبه و دغدغه همه مردم و خودتان نیز هست را در اولویت برنامه های خود قرار دهید، به عنوان خود وابسته نشوید و نمایندگی مجلس را فرصتی برای خدمت  به مردم بدانید.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: سبک زندگی در دنیا بر اساس صعود و افول است و پیروز این میدان کسی است که با خدمت به مردم  سعادت خود را در روز قیامت تضمین کند.

,

حجت الاسلام قریشی گفت: دنیا تنها مسیر برای سعادت اخروی است و شما بعنوان نمایندگان مجلس از این فرصت برای انجام عمل صالح و سعادتمندی در محضر الهی بخوبی استفاده کنید، رأی مردم را در راستای پیروی از منویات رهبری و در حمایت از نظام اسلامی بدانید و آن را معیار مقبولیت خود و تبعیت از هوای نفس ندانید.

, .,

وی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در انجام مسئولیت خود ارتباط وثیق و تحجد شبانه داشته باشید و در کارهای خود صادقانه و با اخلاص عمل کنید، اضافه کرد: نمایندگان استان شرایط خاص جغرافیایی و هم مرزی را در تصمیمات خود مد نظر داشته باشند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز دراین دیدار گفت: نمایندگان استان شرایط خاص جغرافیایی و هم مرزی را در تصمیمات خود مد نظر داشته باشند.

,

سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: استان آذربایجان غربی علی رغم تمامی شرایط موجود امن ترین استان کشور است.

,

وی، افزود: مباحث قومیتی در استان یک فرصت طلایی برای پیشرفت است  و اولویت نمایندگان باید پرداختن به محرومیت زدایی در استان باشد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و مسئولین مراقب اطرافیان خود باشند، ابراز کرد: محور استراتژیک و اصولی در استان آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه است و همه باید بر اساس خط مشی اولویت های موجود قدم برداشته و حرکت کنیم.

,

سردار شهسواری گفت: پیام این جلسه وحدت و همدلی و هم صدایی حول محور ولایت است، در برخورد با تخلفات با کسی عقد اخوت نبسته ایم ،سپاه پاسداران خانه مردم و نمایندگان است و ما در کنار همه نمایندگان منتخب استان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه