اخبار داغ

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر:

سیلاب ۱.۵میلیارد تومان به شبکه برق پلدختر خسارت وارد کرد

سیلاب ۱.۵میلیارد تومان به شبکه برق پلدختر خسارت وارد کرد
مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: سیلاب ۱.۵میلیارد تومان به شبکه برق پلدختر خسارت وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدطاهر متش پور در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات مدیریت بحران در شبکه توزیع برق اندیشیدیم و اکیپ های مختلف شرکت در حالت آماده باش قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: هم اکنون همه مناطق شهری و روستایی شهرستان پلدختر از نعمت برق پایدار برخوردار هستند و مشکل خاصی در زمینه تامین برق پایدار برای مشترکان برق وجود ندارد.

,

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر با بیان اینکه سیلاب ۱.۵میلیارد تومان به شبکه برق پلدختر خسارت وارد کرد عنوان کرد: از این مبلغ ۹۴۰میلیون تومان به خطوط فشار متوسط و ضعیف و ۵۶۰ میلیون تومان به پست ها تابلوها و تجهیزات برق شهرستان پلدختر خسارت وارد شده است.

,

وی با اشاره اینکه علت این امر اجرای پروژه‌های عظیم و جابجایی شبکه از مسیر رودخانه کشکان به جای امن بوده است بیان کرد: در پلدختر به دلیل بارندگی های شدید و تندر شاهد کمترین خاموشی بودیم غیر از تخریب چند ساختمان فرسوده در اول شهر که باعث قطعی کوتاه در بخشی از شهرستان بودیم که بلافاصله مشکل قطعی حل کردیم.

,

متش پور گفت: مشکل برق روستای افرینه برطرف شده و برق روستای دمرود افرینه به دلیل طغیان رودخانه کشکان و به زیر آب رفتن پل ارتباطی روستا قطع شده است.

,

وی تصریح کرد: با فروکش شدن آب رودخانه کشکان و پایین آمدن دبی آب، تیم هایی از این اداره به محل اعزام و در تلاشند تا ساعت دیگر برق روستا را وصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه