اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبرداد؛

اعمال تغییرات در فاز دوم کف سازی بازار زنجان

اعمال تغییرات در فاز دوم کف سازی بازار زنجان
معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای اجرای فاز دوم کف سازی بازار زنجان، تغییراتی برای اجرای با کیفیت اعمال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فاز نخست کف سازی بازار زنجان از سوی شهرداری انجام و به اتمام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در فاز نخست بازار قیصریه زنجان کف سازی شده است، افزود: این کف سازی نظر بازاریان را جلب نکرده و اعتراضاتی به این موضوع داشتند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در فاز دوم کف سازی بازار که از سوی شهرداری زنجان آغاز می‌شود ضروری است نظرات و دیدگاه‌های بازاریان مورد توجه قرار گیرد.

,

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بیان داشت: بیشتر بازاریان به نوع و کیفیت کف سازی اعتراض داشتند که این موارد به شهرداری گوشزد شده است.

,

سلطانی با اشاره به اینکه بازار زنجان به دلیل قدمت و ارزش تاریخی آن مورد توجه است، افزود: از ابتدای سال جاری مرمت و کف سازی این بازار مورد توجه قرار گرفت و تا کنون یک فاز آن اجرایی شده است.

,

وی تصریح کرد: اجرای فاز دوم کف سازی بازار زنجان منوط به کسب رضایت بازاریان بوده و از سوی شهرداری انجام می‌شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای فاز دوم کف سازی بازار تغییراتی داده می شود تا کف سازی به نحو مطلوبی انجام و نظر بازاریان را جلب کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه