اخبار داغ

کلاهبرداری به بهانه افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد

کلاهبرداری به بهانه افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد
افزایش ممبر تلگرام به شیوه‌های بسیاری قابل انجام است، اما برای آنکه افراد بتوانند سریع‌تر به موفقیت برسند بهترین راه خرید ممبر واقعی می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دنیای مدرن امروز که بسیاری از مردم از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام و ... استفاده می‌کنند یکی از مشاغل پردرآمد کسب‌وکارهای اینترنتی محسوب می‌شوند. از این رو افراد زیادی که به دنبال کار هستند به سمت این کسب‌ و کارها می‌روند چراکه اینگونه مشاغل محدودیت سنی ندارند و با کمی آموزش می‌توان در آن‌ها به درآمد رسید. در این میان افرادی سودجو که به دنبال کلاهبرداری از مردم هستند سعی دارند با استفاده از روش‌های مختلف به هدف خود برسند. بدین جهت لازم دانستیم نکاتی را در خصوص افزایش ممبر تلگرام و روش‌های کلاهبرداری در این پیام رسان به شما ارائه دهیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افزایش ممبر تلگرام, افزایش ممبر تلگرام,

, ,

آشنایی با تلگرام و روش‌های کسب درآمد از آن

, آشنایی با تلگرام و روش‌های کسب درآمد از آن, آشنایی با تلگرام و روش‌های کسب درآمد از آن,

همانطور که می‌دانید تلگرام در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و در اختیار مردم قرار گرفت. امکانات جالب و منحصر به فردی که این پیام رسان در اختیار کاربران خود قرار داد موجب شد تا در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کند. در حال حاضر پیام رسان تلگرام دارای ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ کاربر است که فعال هستند و از این تعداد حدود ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ اکانت مربوط به ایرانی‌ها است. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که این اپلیکیشن مکان مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی است. امروزه افراد زیادی با استفاده از روش‌های مختلفی به کسب درآمد از طریق تلگرام مشغول‌اند که برخی از آن‌ها نیز درآمدی چند میلیونی دارند. برای مثال چند نمونه از رایج‌ترین آن‌ها را در زیر شرح داده‌ایم:

,

تولید محتوا

, تولید محتوا, تولید محتوا,

با توجه به همه‌گیر شدن فضای دیجیتال در میان مردم دیگر روش‌های تبلیغات سنتی مانند پخش تراکت برای افزایش فروش مناسب نیستند. از این رو افرادی که قصد فروش محصول و یا خدماتی را دارند با ایجاد کانال یا گروه در تلگرام سعی می‌کنند مشتریان جدیدی برای خود پیدا نمایند. اما ایجاد کانال تازه اول راه است چرا که تبلیغات و فروش محصولات در فضای مجازی که شاید کار ساده‌ای به نظر برسد اصول خاص خودش را دارد. شما باید با نکات مربوط به نوشتن محتوا و تبلیغ نویسی آشنا باشید و اگر خود در این زمینه سر رشته‌ای ندارید باید این کار را به افرادی متخصص بسپارید. افرادی که در زمینه‌ی تولید محتوا و تبلیغ نویسی در تلگرام و فضای مجازی فعالیت دارند درآمد خوبی از این راه به‌دست می‌آورند.

,

یافتن مخاطبان هدف

, یافتن مخاطبان هدف, یافتن مخاطبان هدف,

همانطور که در مورد قبل به آن اشاره کردیم بسیاری از کسب‌ کارها به فروش آنلاین در فضای مجازی روی آورده‌اند. در این بین پیدا کردن کانال‌ها یا گروه‌هایی که مخاطبان هدف کار شما هستند و تبلیغات در آن‌ها تاثیر به‌سزایی در میزان فروش و افزایش درآمدتان خواهد داشت. برای مثال اگر شغل شما  مربوط به آرایشگری و یا لوازم محصولات پوستی و بهداشتی است تبلیغات در گروه‌ها و کانال‌هایی که دختران و خانم‌ها عضو آن هستند بسیار موثر می‌باشد.

,

به همین دلیل افرادی با پیدا کردن مخاطبان هدف برای کسب و کارها به درآمدهای خوبی از این طریق دست پیدا می‌کنند. برخی دیگر نیز به مشارکت در فروش برای صاحبان کسب و کارها می‌پردازند؛ به این معنا که صاحب یک فروشگاه کالاهای خود را به فردی که در زمینه‌ی فروش در تلگرام فعالیت دارد می‌سپارد و او موظف است محصولات فروشنده را بفروشد.

,

افزایش ممبر تلگرام

, افزایش ممبر تلگرام, افزایش ممبر تلگرام,

راه‌های مختلفی مانند تولید محتوای جذاب، انجام تبلیغات و ... برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارند که مهم‌ترین و موثرترین آن‌ها خرید ممبر ارزان و واقعی است. اگر به تازگی کانال یا گروه خود را تاسیس کرده‌اید و نیاز دارید به سرعت ممبرهای آن را افزایش دهید این روش می‌تواند مطمئن‌ترین راه برای شما باشد. اما برای انجام این کار به این نکته توجه داشته باشید که خرید اینگونه خدمات را از وب سایت‌ها یا سازمان‌هایی بخواهید که قابل اعتماد باشند چرا که امروزه افراد زیادی به بهانه‌ی فروش ممبر یا فالوور اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.  دیجی ممبر با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی شما را در رسیدن به موفقیت همراهی خواهد کرد.

, دیجی ممبر, دیجی ممبر,

, ,

روش‌های کلاهبرداری در تلگرام کدام‌اند؟

, روش‌های کلاهبرداری در تلگرام کدام‌اند؟, روش‌های کلاهبرداری در تلگرام کدام‌اند؟,
  • تحویل ممبر فیک به جای ممبر واقعی
,
  • تحویل ممبر فیک به جای ممبر واقعی
  • ,

    حال که با برخی از روش‌های کسب درآمد در تلگرام آشنا شدیم بهتر است درباره‌ی راه‌های کلاهبرداری در آن نیز نکاتی را بیان کنیم. تلگرام مشاغل زیادی را برای مردم به وجود آورده است اما برخی از افراد که می‌خواهند سریع‌تر به درآمد برسند سعی می‌کنند با کلاهبرداری از افراد دیگر و دروغ‌گویی این کار را انجام دهند. برای نمونه کسی که به تازگی کانال یا گروه خود را به منظور فروش محصولات یا خدماتی ایجاد کرده‌ است باید برای رسیدن به درآمد بیشتر ممبرهای کانال خود  را افزایش دهد.

    ,

    یکی از سریع‌ترین راه‌ها که این فرد را به هدفش می‌رساند  خرید ممبر ارزان  است. در این میان کسانی هستند که با دریافت هزینه‌های زیاد به بهانه‌ی افزایش ممبر تلگرام اقدام به ارائه‌ی ممبرهای فیک می‌کنند. ممبر فیک ممبر غیر فعالی می‌باشد که درواقع متعلق به یک شخص حقیقی نیست و تنها فایده‌ی آن این است که تعداد اعضای کانال را بیشتر نشان می‌دهد؛ بنابراین اینگونه ممبرها تاثیری در میزان فروش کالاها نخواهند داشت.

    , خرید ممبر ارزان , خرید ممبر ارزان,

    افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد

    , افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد, افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد,

    یکی دیگر از روش‌های کلاهبرداری که به تازگی در تلگرام مد شده است افزایش ممبر تلگرام در ازای کسب درآمد می‌باشد. در این روش صاحب یک کانال یا گروه به افراد دیگر در ازای ادد کردن ممبر پرداخت مقدار مشخصی پول پیشنهاد می‌دهد. برای مثال فردی با این عنوان که به تازگی کسب و کار خود را در تلگرام راه‌اندازی کرده است و نیاز دارد آن را گسترش دهد به افراد پیشنهاد می‌دهد به ازای ادد کردن هر ۱۰۰ نفر به گروه او مقدار ۵۰۰،۰۰۰ تومان پول دریافت کنند. شاید افرادی که با روش‌های کلاهبرداری در تلگرام آشنا نباشد در دام اینگونه افراد بیافتند. فرد کلاهبردار نیز پس از آنکه گروه به تعداد مشخصی از اعضا رسید اقدام به فروش آن کرده و خبری از پرداخت هزینه به افرادی که این اعضا را برای او ادد کرده‌اند نخواهد بود.

    ,

    جمع بندی

    , جمع بندی, جمع بندی,

    اکر قصد خرید ممبر تلگرام واقعی و با کیفیت بالا را دارید انتخاب یک سایت معتبر و مشهور می تواند تاثیر به سزای در افزایش بازدهی و فروش شما داشته باشد برای این منظور ما سعی کردیم به صورت بی طرف یکی از بهترین سایت های فروش یعنی دیجی ممبر رو معرفی کنیم که از سال 92 تاکنون بیشترین کسب رضایت مشتری رو داشته و بزرگترین پایگاه فروش ممبر در ایران محسوب میشود پس با خیال راخت میتوانید همین الان با کد تخفیف :  modigi-members خرید خود را از این سایت نهایی کنید.

    , modigi-members]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه