اخبار داغ

فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی

فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی
فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراخوان درس سردار شهید قاسم سلیمانی توسط سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این فراخوان آمده است: سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ درس آموز، با این چشم نگاه کنیم. (مقام معظم رهبری(مدظله العالی))
,
 
,
سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان نماد عزت، غیرت و هوش ایرانی و زندگی سراسر افتخار او که گفتمان مقاومت اسلامی بود و بخش پر غروری از تاریخ ایران است در برنامه درسی قرار می‌گیرد.(محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش)
,
 
,
درس سردار در کتب آموزشی
,
 
,
شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی درست است که غم بزرگی بر دل‌های ما نهاد ولی قطعا باعث رویش جوانه‌هایی بر دل‌ها شد و نشان داد که سردار قاسم سلیمانی نه فقط یک فرد بلکه یک مکتب و یک راه است و این راه، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی کشور را نسبت به قبل افزایش داده است.
,
 
,
در این بین بسیار نیکو است که مسؤولین آموزش پرورش به موقع و به وقت به این موضوع پرداخته و تصمیم به درج رشادت‌های این شهید والا مقام در کتب درسی دانش‌آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، گرفته‌اند.
,
 
,
با این تصمیم بجا و شایسته سازمان بسیج فرهنگیان بر آن شد که جهت گفتمان سازی این مکتب در بین فرهنگیان نیز با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش فراخوانی با این موضوع که در ذیل توضیح داده شده است را اعلام نماید:
,
 
,
عنوان فراخوان: درس سردار
,
 
,
این فراخوان در دو بخش انجام می گیرد:
,
 
,
متن کوتاه متناسب با مقطع و کتاب پیشنهادی ( شرکت کننده با پیشنهاد مقطع و کتاب متن پیشنهادی خود را ارسال نماید)
,
 
,
طراحی گرافیک مناسب جهت درج در صفحات کتاب پیشنهادی
,
 
,
مهلت ارسال آثار: از 20 اسفند 1398 الی پایان فروردین 1399
,
 
,
این آثار پس از بررسی در اختیار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش  جهت درج در کتب درسی قرار خواهد گرفت. امید است که با قرار دادن الگویی مناسب برای فرزندان این ملت  تدبیر، اخلاص، رشادت و شجاعت رکن اصلی شخصیتی آنان شود
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه