اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد

فعالیت 187 کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی در مازندران

فعالیت 187 کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی در مازندران
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: ظرفیت سپاه و بسیج از روزهای ابتدای وجود ویروس کرونا پای کار آمده و در مازندران نزدیک به 187 کارگاه تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی وجود دارد که درحال فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم گرامی‌داشت عبدالله جعفرزاده فرمانده فقید ناحیه فریدونکنار و آئین معارفه فرمانده جدید این ناحیه عصر امروز با حضور حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، فرماندار، دادستان، فرمانده انتظامی، جانشین سپاه فریدونکنار و جمعی از پاسداران و بسیجیان برگزار شد.

فعالیت 187 کارگاه تولیدی ماسک و البسه بهداشتی در مازندران

حسین محمدرضایی در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطره سرهنگ جعفرزاده، اظهار کرد: فرمانده فقید سپاه فریدونکنار از جمله افرادی بود که خالصانه و عاشقانه درحال خدمت به مردم بودند و امیدواریم که خداوند اقدامات ایشان در مجموعه سپاه و بسیج را قبول کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
, فعالیت 187 کارگاه تولیدی ماسک و البسه بهداشتی در مازندران,
,
,

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تسلیم مشیت الهی باشیم خاطرنشان کرد: مرگ، سرانجام روزی گریبان‌گیر همه خواهد بود، بنابراین باید در مدت عمری که داریم به بهترین شکل زندگی کنیم تا زمانی که میخواهیم از این دنیا سفر کنیم دستمان خالی نباشد.

,



جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سرهنگ جعفرزاده فردی دغدغه‌مند بود گفت: باید مانتد سرهنگ جعفرزاده برای مردم خدمت کرد چراکه مردم خدمت‌گزاران خود را هیچگاه فراموش نمی‌کنند.

محمدرضایی تصریح کرد: درحال حاضر شرایط کشور آماده خدمت کردن مسئولان به مردم است و باید باتوجه به وجود این ویروس در کنار کادر پزشکی و پرستاری هر کاری از افراد ساخته است به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که از تهدیدهای بزرگ فرصت ساخته‌ایم، اظهار کرد: درحالی که دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران بود اما ملت ایران توانست با اتحاد، انسجام و همدلی از این شرایط عبور کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: مهمترین موضوعی که باید در مقابل ویروس کرونا درنظر داشته باشیم نترسیدن از این بیماری است و البته باید آن را جدی گرفت.

محمدرضایی تصریح کرد: ظرفیت سپاه و بسیج از روزهای ابتدای وجود این ویروس پای کار آمده و در مازندران نزدیک به 187 کارگاه تولیدی ماسک و البسه بیمارستانی وجود دارد که درحال فعالیت هستند و همچنین بخش دیگر گروه‌های جهادی اقداماتی مانند سم‌پاشی، گندزدایی، ضدعفونی و کمک به کادر درمانی را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: سپاه و بسیج از ظرفیت‌های نظام هستند که هر زمان کشور به آن نیاز داشت وسط میدان بود و با فرمانی که مقام معظم رهبری برای نیروهای مسلح صادر کردند مردم شاهد اقدامات بیشتر و بهتر نیروهای مسلح خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: فرمانده جدید سپاه فریدونکنار باید ظرفیت‌های سپاه و بسیج شهرستان را در اختیار دستگاه های دیگر برای کمک به رفع مشکل ویروس کرونا قرار دهد.

محمدرضایی افزود: سرهنگ برمر فرمانده جدید برای فریدونکنار است که از فرمانده‌هان خوب و با برنامه بوده که باید روش فرمانده قبلی را طی کنند و البته نیاز به همکاری شهرستانی دارد.

دشمن به‌دنبال تصاحب باورهای مردم است

محمد برمر فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این مراسم اظهار کرد: فقدان درگذشت سرهنگ جعفرزاده را خدمت تمام پاسداران و بسیجیان این شهرستان تسلیت عرض می‌کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: هرچه قدر که انقلاب اسلامی به جلو پیش می‌رود وسعت درگیری با دشمن بیشتر شده و این روزها بیشتر در زمینه اقتصادی نمود دارد.



فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با اشاره به اینکه سرزمین درگیری ما و دشمن قلب‌های مردم است و به دنبال تغییر باورها و ارزش‌ها است.

گفتنی است جعفرزاده در تاریخ 19 اسفند ماه 98 بر اثر نارسایی قلبی دعوت حق را لبیک گفت و محمد برمر که سابقه چهار سال فرماندهی ناحیه شهرستان سیمرغ را به عهده داشت از سوی فرمانده سپاه کربلا به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام/
 

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دشمن به‌دنبال تصاحب باورهای مردم است,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه