اخبار داغ

استاد سیاست‌گذاری دانشگاه کالیفرنیا مطرح کرد؛

واکنش دولت ترامپ به کرونا؛ انکار، سرزنش، گیج کردن و سرپوش گذاشتن

واکنش دولت ترامپ به کرونا؛ انکار، سرزنش، گیج کردن و سرپوش گذاشتن
ترامپ و حامیان وی تنها بر کاهش پیامدهای ناشی از شیوع کرونا بر اقتصاد به ویژه پیش از انتخابات تمرکز کرده، اما در برابر نیاز آمریکایی های طبقه متوسط و سیستم مراقبت های بهداشتی شکسته شده مقاومت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "رابرت ریچ" استاد سیاستگذاری دانشگاه کالیفرنیا می نویسد که شیوع کروناویروس به طور رسمی از سوی سازمان جهانی بهداشت برچسب پاندمیک (ناخوشی همه گیر) خورد و به طور بالقوه اقتصاد جهانی را متوقف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, رابرت ریچ,

تاکنون در هر گام از این مسیر، پاسخ دولت ترامپ انکار، سرزنش، گیج کردن و سرپوش گذاشتن بوده است.

,

ترامپ و حامیان وی تنها بر کاهش پیامدهای ناشی از این شیوع بر اقتصاد به ویژه پیش از انتخابات، پیشنهادهایی مانند کاهش مالیات شرکت ها و گذاشتن وثیقه برای اِیرلاین ها (خطوط هوایی) و صنعت هتلداری تمرکز کرده، اما در برابر نیاز آمریکایی های طبقه متوسط و سیستم مراقبت های بهداشتی شکسته شده ما مقاومت می کنند.

,

این شیوع همچنین ضعف شدید شبکه های تأمین اجتماعی ما را فاش کرده است. ممکن است کارگران به خاطر اینکه بسیاری از کارفرمایان به هیچ وجه مرخصی استعلاجی نمی دهند مجبور به انتخاب بین عدم دریافت حقوق و به خطر انداختن سلامتی خود شوند. مسئولین در حال سبک و سنگین کردن این هستند که آیا مدرسه ها را تعطیل کنند یا خیر، زیرا صدها هزار کودک فقیر به غذای گرم آن متکی هستند. سیستم مراقبت های بهداشتی بی رحم و غیر انتفاعی ما به دلیل ترس از لایحه ای سنگین، مانع آزمایش افراد در مورد این ویروس می شود.

,

و به یاد داشته باشید که 80 درصد از آمریکایی ها امکان پس انداز ندارند. بی کفایتی و خودشیفتگی ترامپ یک دستورالعمل برای فاجعه ای کامل است.

,

 

,
, ,
 
,

در همین حال، حوزه انتخابیه دموکرات در میان سرنگونی این جامعه گریز (ترامپ) است. "جو بایدن" با پیروزی در آیداهو، میشیگان، میزوری و می سی سی پی نماینده خود را نگه داشته است. در حالی که هنوز رقابت به پایان نرسیده، عاقلانه است که تهیه برنامه های احتمالی را آغاز کنید.

,

بزرگترین ضعف بایدن ناکامی او در جذب ترقی خواهان و رأی دهندگان جوان است. در نظرسنجی CNN برای میشیگان، "برنی سندرز" با یک پیروزی بزرگ، 82 درصد از آراء جوانان 18 تا 29 سال را به دست آورد. بایدن اگر نامزد این حزب باشد، بدون این رأی دهندگان قادر به کسب آراء لازم برای شکست ترامپ نخواهد بود.

,

گزینه های بایدن برای خارج کردن رأی از این بخش مهم حزب چیست؟ او باید یک ترقی خواه واقعی را به عنوان معاون رئیس جمهور مانند "الیزابت وارِن" یا حتی "برنی سندرز" که می تواند ایده های جسورانه و ترقی خواهانه مانند؛ مالیات بر ثروت، مِدیکِر (برنامه ملی بیمه اجتماعی) برای همه، دانشگاه بدون شهریه، لغو بدهی دانشجویی و توافق جدید سبز را پیش ببرد، انتخاب کند.

,

* توافق سبز، قطعنامه پیشنهادی از سوی دموکرات های آمریکا به کنگره است که مورد تمسخر ترامپ قرار گرفته و می تواند عملا منجر به یک انقلاب صنعتی و اجتماعی شود.

,

این سیاست های ترقی خواهانه برنده هستند. تغییر مسیر حزب دموکرات به سوی ترقی و درک مسائل مربوط به نگرانی های جوانان که آینده کشور هستند بسیار مهم است و بدون اینها پیروزی میسر نیست.

,

کشور قادر به تحمل اینکه 4 سال دیگر تحت رهبری ترامپ باشد، نیست. اگر عصبانی هستید، درست عمل کنید و از خشم خود در راستای حرکت به جلو بهره ببرید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه