اخبار داغ

در گفت‌وگویی عنوان شد؛

پاسخ شهردار نیشابور به ابهامات ایجاد شده برای بسته عیدانه کارکنان شهرداری

پاسخ شهردار نیشابور به ابهامات ایجاد شده برای بسته عیدانه کارکنان شهرداری
علی نجفی در پی برخی گمانه‌زنی‌ها در جلسه شورای شهر نیشابور پیرامون بسته عیدانه به کارکنان این سازمان به ابهامات ایجاد شده پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجفی، شهردار نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با حاشیه‌های ایجادشده در رابطه با بسته اهدایی به کارکنان خود و بیان این مطلب در صحن علنی شورای اسلامی شهر نیشابور که تاریخ‌مصرف برنج‌ها گذشته است، اظهار کرد: در برابر هزینه‌ای که برای این موضوع پیش‌بینی کرده بودیم به هر همکار پنج کیلوگرم برنج تعلق می‌گرفت ولی با توجه به اینکه بسته پنج کیلویی در بازار نبود پیگیری این مطلب را به شرکت تعاونی کارکنان شهرداری واگذار شد و این شرکت برنج کلی خریداری کرد و در این بسته‌ها که از قبل در انبارشان موجود بود تقسیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: فاکتورهای برنج موجود هست و علاوه بر این آزمایشگاه‌ها نیز می‌توانند سلامت برنج‌ها را تأیید کنند.

,

شهردار نیشابور با اشاره به مطلب دوم ابهام‌برانگیز مبنی بر تهیه این بسته عیدانه از مشهد، گفت: در روزهای اول کاری دستورالعمل داخلی در شهرداری دادم که تمام مواردی که در داخل شهرستان تولید و توزیع می‌شود باید از داخل شهرستان تهیه شود و در مرحله بعد استان و درنهایت کشور، در این بسته نیز با توجه به تجربه‌ای که سال گذشته داشتیم درنهایت در بخشی تصمیم دیگری گرفتیم.

,

نجفی افزود: با توجه به تجربه سال گذشته که همکاران به ترکیب آجیل ارائه‌شده و کیفیت آن اعتراض داشتند تصمیم گرفتیم میزان آجیل مخلوط را به‌صورت جدا تقدیم همکاران کنیم، به این منظور با تولید و پخش‌کننده‌های نیشابوری وارد مذاکره شدیم و نمونه تهیه شد که متأسفانه کیفیت مورد انتظار را نداشت، علاوه بر این تمام این فروشندگان اعلام کردند که امکان تهیه بیش از هزار پک مجزا تا تاریخ موردنظر را ندارند لذا با مراجعه به مشهد از یکی از بهترین فروشگاه‌های این شهر و باقیمتی پایین‌تر آجیل‌ها به همان صورت پیش‌بینی‌شده تهیه شد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوبه‌ای که شورا در این رابطه داشته است در مرود هدایای مهمان‌ها بود که از صنایع‌دستی نیشابور تهیه شود و به این موضوع ارتباطی نداشت.

,

شهردار نیشابور تأکید کرد: این بسته اقلام دیگری نیز مانند روغن، حبوبات، ماکارونی و ... داشت که تمام آن‌ها از بازار نیشابور تهیه‌شده است و بسته‌بندی نیز داخل شهرستان انجام‌شده است.

,

وی ادامه داد: سبدهای تهیه‌شده نیز به دلیل تولید نشدن در شهرستان از تهران به‌صورت مستقیم خریداری‌شده است.

,

نجفی افزود: ما به دنبال این هستیم که از همکاران خدویم شهرداری که زحمات زیادی می‌کشند و حتی در مورد ویروس کرونا در جبهه دوم تلاش می‌کنند قدردانی کنیم و از شورا نیز انتظار داریم که به‌مانند گذشته حمایت‌های خود را ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه