اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان مطرح کرد

جهش تولید یعنی عمل انقلابی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان

جهش تولید یعنی عمل انقلابی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تولید ملی شامل همه حوزه های مختلفی و نیاز روزمره میتواند باشد، گفت: جهش تولید به معنای این است که در تولید انقلابی عمل کنیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد تقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص شعار سال ۹۹ اظهار کرد‌: تا تولید کشور بالا نرود و به شیوه انقلابی تولید نشود و در مصرف تولید داخلی مصرف نکنیم، از بیگانه نمی توان بی نیاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان گفت: شر‌ط اول استقلال کشور این است که دست خود را در مقابل بیگانه دراز نکنیم؛ کشور با ما با استعدادهای طبیعی و انسانی که در حوزه های مختلفی دارد می توان با تولید زیاد علاوه بر رفع نیازهای داخل کشور، صادر کننده به کشور های دیگر باشیم.
,
 
,
وی افزود: از آن جایی که استقلال شعار اسلامی کشور ماست و برای استقلال نباید نیازمند به بیگانان نباشیم، باید با دست توانمند خود تاجایی که می توانیم نیازهای خود را تولید  کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام رهبر با تأکید بر اینکه تولید ملی شامل همه حوزه های مختلفی و نیاز روزمره میتواند باشد، بیان کرد: جهش تولید به معنای این است که در تولید انقلابی عمل کنیم تا مشکلات اقتصادی و معیشتی رفع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه