اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت آزادشهر:

مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند/ از منازل خود خارج نشوید

مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند/ از منازل خود خارج نشوید
امام جمعه اهل سنت آزادشهر طی پیامی گفت: مردم ویروس کرونا را جدی گرفته و برای جلوگیری از ابتلای خود و خانواده به این ویروس، در منازل خود بمانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مولانا گرگیچ صبح امروز در پیامی ضمن بیان اینکه مردم ویروس کرونا را جدی بگیرند؛ گفت: برای جلوگیری از ابتلای خود و خانواده به این ویروس، در منازل خود بمانید و تا پایان وضعیت بحرانی به قرنطینه خانگی ادامه دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های مستمر و شبانه روزی مسئولین بهداشتی و پرستاران، افزود: طبق فتوای شریعت، حکم عقل و توصیه مسئولین بهداشتی از خانه هایمان خارج نشویم و سفرها را کنسل کنیم.

,

امام جمعه اهل سنت آزادشهر با تاکید بر اینکه هر سرفه، عطسه، سر درد و تبی کرونا نیست؛ گفت: افرادی که مبتلا به این ویروس می شوند؛ ترس و واهمه نداشته باشند و روحیه خود را نبازند و آن دسته از عزیزانی که علایم ویروس را دارند کتمان و پنهان کاری نکنند.

,

مولانا گرگیچ با توصیه به  رجوع مردم به سوی خداوند، تصریح کرد: ویروس کرونا با هیچ فردی شوخی و رودربایستی ندارد و عام و خاص را فرا می گیرد؛ لذا باید به توصیه های وزارت بهداشت و مسئولین ذی ربط عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه