اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 200 نفر رسید/ توزیع 80 هزار ماسک از فردا

شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 200 نفر رسید/ توزیع 80 هزار ماسک از فردا
دهقانی با بیان این‌که تعداد مبتلایان به کرونا در استان به 200 نفر رسید، گفت: از این تعداد 135 بیمار مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شدند، 47 بیمار بستری و 18 بیمار فوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمددهقانی فیروزآبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز بیش از 50 نمونه در خراسان‌جنوبی انجام شد که 22 نمونه مثبت ابتلا به کرونا ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با بیان این‌که تعداد مبتلایان به کرونا در استان به 200 نفر رسید، افزود: از این تعداد 135 بیمار مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شدند، 47 بیمار بستری و 18 بیمار فوت کردند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: امروز یک بیمار آقا 79 ساله در فردوس فوت کرد و شمار فوتی‌ها در بیرجند 7، طبس 9، قاین یک و فردوس یک نفر است.
,
 
,
دهقانی عنوان کرد: شمار مبتلایان به کرونا در بیرجند با 7 مورد جدید به 68 نفر، قاین با دو مورد جدید 27، طبس با 8 مورد جدید 43، فردوس با یک مورد جدید 15 نفر، زیرکوه با یک مورد جدید 25 نفر، سرایان با یک مورد جدید 7 نفر،سربیشه با یک مورد جدید 3 نفر، درمیان بدون مورد جدید 4 نفر، نهبندان یک نفر و خوسف یک نفر است.
,
 
,
وی اظهار کرد: در حال حاضر انتقال ویروس کرونا در استان درون استانی و خانوادگی است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به طرح ملی غربال‌گری، گفت: تا ساعت 19 امشب 163 هزار و 399 خانوار مورد غربال‌گری قرار گرفتند.
,
 
,
دهقانی بیان کرد: از این تعداد 71 نفر نیاز به ارجاع به سطح تخصصی داشتند و برای سه نفر درمان دارویی انجام شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: 49 هزار و 961 نفر از طریق مراجعه به سامانه خود اظهاری پرسش‌نامه وزارت بهداشت را تکمیل کردند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از توزیع 80 هزار ماسک در خراسان‌جنوبی از فردا خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته این تعداد ماسک در استان تهیه شده که از فردا به دو روش توزیع خواهد شد.
,
 
,
دهقانی گفت: ماسک‌های تولید شده از طریق داروخانه‌های سطح استان و فروشگاه های اینترنتی که مجوز سازمان صمت را دارند توزیع می‌شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود افرادی که نیاز به ماسک دارند برای دریافت ماسک به داروخانه و فروشگاه‌های مجاز مراجعه کنند و از هجوم آوردن و ایجاد صف در داروخانه ها خودداری شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه