اخبار داغ

معاون عملیات سپاه قزوین مطرح کرد؛

اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت

اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت
معاون عملیات سپاه قزوین گفت: در راستای اجرای رزمایش سراسری شهدای مدافعان سلامت، معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری و خرید گندزدایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیلی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به اقدامات سپاه در جهت مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: سپاه و بسیج براساس رسالت ذاتی خود که همان حضور در کنار آحاد مختلف مردم در تمام عرصه‌هاست، شرکت فعالی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: براین اساس سپاه استان از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز با سازماندهی و بسیج نیروها، تجهیزات و توانمندی‌های خود در کنار سایر دستگاه‌ها به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان شتافت.

,

معاون عملیات سپاه قزوین بیان کرد: سازماندهی بسیج نیز در قالب تیم‌های مراقبت و غربالگری، تیم بسیج ادارات، کنترل و سالم سازی محیط و گندزدایی است.

,

وی تصریح کرد: در راستای اجرای رزمایش گندزدایی که به صورت رزمایش سراسری در تاریخ 6 و 7 فروردین ماه برگزار می‌شود، معابر و اماکن عمومی، مراکز تجاری و مراکز خرید و هرجایی که در تماس با مردم قرار دارد، گندزدایی می‌شود.

,

اسماعیلی عنوان کرد: این اقدام در راستای مقابله با شیوع ویروس کووید 19 اجرا می‌شود و با این اجرای این رزمایش می‌توانیم نسبت به قطع زنجیره انتقال بیماری تا حدودی کمک کنیم.

,

وی بیان کرد: این رزمایش که با عنوان رزمایش شهدای مدافعان سلامت نامگذاری شده است، ابتدا در تهران با حضور یگان‌های جنگ نوین اجرا خواهد شد.

,

معاون عملیات سپاه قزوین در پایان گفت: البته گندزدایی و سالم سازی محیط پیش از این توسط بسیجیان در قالب سازماندهی نیروهای مردمی در قزوین انجام شد و پس از این نیز با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه