اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم‌آباد:

از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به خرم آباد خودداری می‌شود

از ورود خودروهای پلاک غیر بومی به خرم آباد خودداری می‌شود
ماشاالله بازگیر گفت: 4 تور ایست و بازرسی در ورودی های شهر خرم آباد و تفرجگاه ها جهت ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، در راستای اقدامات بسیج در مقابله با جنگ بیولوژیکی دشمن اظهار داشت: با فراهم کردن تجهیزات دستی، خودرویی و استفاده از ظرفیت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بسیجی، رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک در سطح شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: با حضور بیش از ۴۷۰ تیم متشکل از گروه های جهادی بسیج، قرارگاه های مردمی و فرهنگی امام خامنه ای، صاحب الامر و هیئات رزمندگان اسلام و همچنین با هماهنگی میان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت شبانه روزی و با رعایت اصول بهداشتی و درمانی، عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی معابر، خیابان ها و کوچه ها، اماکن عمومی از جمله بیمارستان ها، بانک ها، ادارات، فروشگاه ها و روستاها انجام شده و روال ضدعفونی تا ریشه کن شدن بیماری استمرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به برپایی تورهای ایست و بازرسی در مبادی ورودی‌های شهر عنوان کرد: بیش از چهار تور ایست و بازرسی در ورودی های شهر خرم آباد و تفرجگاه ها جهت ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی دایر شده است و همچنین در همکاری با هلال احمر ایستگاه های کنترل سلامت برای سنجش و تست تب سنجی مردم برپا شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از بسیجیان به صورت داوطلبانه برای همکاری با مراکز بهداشت و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا نام نویسی کرده اند خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدی که از پایگاه ها و مراکز بهداشت داشتیم بیش از ۲۴۷ بسیجی خواهر و برادر در قالب تیم های غربالگری، مراقبتی و ضدعفونی مشغول فعالیت و امداد رسانی هستند و گروه های جهادی بسیج نیز ضدعفونی منازل بیماران مبتلا به کرونا را شروع کرده اند.

سرهنگ بازگیر با اشاره به توزیع ۲۴ هزار دستکش و دو هزار ژل ضدعفونی کننده میان مردم مناطق محروم بیان کرد: به همت بسیجیان و خیرین با راه اندازی ۱۴ کارگاه تولید ماسک تاکنون بیش از ۵۴ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

وی گفت: پک های بهداشتی شامل لباس ایزوله، دستکش، ماسک، ژل و محلول ضدعفونی کننده برای کارکنان سازمان آرامستان خرم آباد ارسال شده و به همت بسیجیان محوطه این مکان و همچنین غسالخانه و آمبولانس های مختص جابه جایی اجساد فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا ضدعفونی شد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد اظهار داشت: با کمک حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و آماد و پشتیبانی سپاه ناحیه، بسته های مواد غذایی و معیشتی شامل برنج، روغن،مرغ، گوشت، تن ماهی و ماکارونی تهیه و میان کسبه متضرر و خانواده های مستعد و نیازمند توزیع شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه