اخبار داغ

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم مطرح کرد؛

اراده دولت و کمک مردم، مهمترین دلیل رسیدن به جهش تولید

اراده دولت و کمک مردم، مهمترین دلیل رسیدن به جهش تولید
ایزدخواه گفت: مشارکت مردم و اراده دولت عامل‌های مهمی هستند که می‌توانیم با کمک آنها شاهد جهش تولید باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله ایزدخواه منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، کارشناس اقتصادی و رئیس اندیشگاه توسعه منطقه‌ای در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد شعار سال 1399 با عنوان "جهش تولید"، اظهار کرد: چندین سال است در کشور ایران شاهد ناکارآمدی ها و مشکلات اقتصادی هستیم که بیش از همه گریبانگیر مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
وی با بیان این‌که شاه کلید حل مشکلات اقتصادی، تولید است افزود: اگر تولید را رونق دهیم متحول و شکوفا خواهد شد و بسیاری از مشکلات و معظلات درون اقتصاد حل می‌شود.
,
 
,
منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت‌ها در سال‌های اخیر کمتر به مسئله تولید پرداختند و آنچنان که لازم بود بحث تولید توسعه ندادند.
,
 
,
ایزدخواه عنوان کرد: امروز تولیدکنندگان در کشور با مشقت و مشکلات فراوانی کار می‌کنند اما از طرف دیگر سوداگران، دلال واسطه کارشان را راحت انجام می‌دهند.
,
 
,
وی با بیان این‌که واردات و قاچاق در کشور راحت انجام می‌شود، اظهار کرد: سختی و مشکلا برای تولیدکنندگان است و دلیل این مسئله این است که مسئولان تاکنون اهتمام لازم را به حوزه تولید نشان نداده‌اند.
,
 
,
منتخب مردم تهران در در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای توجه به مسئله تولید چندین سال است که مقام معظم رهبری در حوزه تولید تاکید دارند و بسیار درست است چراکه به لحاظ علمی و تجربی ثابت شده اگر کشورها تولیدشان را درست کنند مشکلات اقتصادی دیگر نیز به سرعت قابل حل خواهد بود.
,
 
,
ایزدخواه با بیان این‌که تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خیلی تعریف کننده نبود، تصریح کرد: مشکلات، بحران‌ها و مصیبت‌هایی که در سال گذشته شاهد بودیم نیز مزید بر علت شد و همگی با هم مانع تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگر در سال گذشته تولید رونق پیدا می‌کرد لازم نبود سال جدید مجدد در حوزه تولید نامگذاری شود.
,
 
,
منتخب مردم تهران در در یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می‌آید در حوزه تولید کم کاری صورت گرفته و با وجود رکود اقتصادی سنگینی که در حوزه تولید حاکم است مقام معظم رهبری بر تولید تاکید کردند و خواستند تولید به صورت جدی توسعه پیدا کند.
,
 
,
ایزدخواه گفت: مهمترین عامل اصلی عدم اجرای کامل رونق تولید در سال گذشته اراده نداشتن دولت در بحث تولید بود. 
,
 
,
وی ادامه داد: دولت باید اراده کند و به تولید بپردازد وقتی دولت اراده نمی‌کند و موضوع تولید را جدی نمی‌گیرد شاهد  شرایطی خوبی نیستیم.
,
 
,
منتخب مردم تهران در یازدهمین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عامل بعدی که برای کمک به رونق تولید بسیار مهم است مشارکت بالای مردم در زمینه خرید و حمایت از تولید داخلی است که مردم باید در این خصوص با انگیزه وارد شوند و کمک کنند. 
,
 
,
ایزدخواه عنوان کرد: مشارکت مردم و اراده دولت عامل‌های مهمی هستند که می‌توانیم با کمک آنها شاهد جهش تولید باشیم.
,
 
,
وی تاکید کرد: یکی دیگر از راه‌های میانبر برای جهش تولید این است که ما در هر استان یک سیاسیت مشخص برای تولید داشته باشیم یعنی مسئولان استانی منتظر تصمیم و اقدام مرکز کشور برای استان خود نباشند و خودشان برای جهش تولید در استان خود برنامه‌ریزی کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه