اخبار داغ

حسینی زنجانی:

مردم مناجات شعبانیه را از دست ندهند/ فضیلت لیله القدر در ماه شعبان

مردم مناجات شعبانیه را از دست ندهند/ فضیلت لیله القدر در ماه شعبان
آیت الله محمد حسینی زنجانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فضیلت های ماه شعبان گفت: فضیلت لیله القدر در ماه شعبان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی زنجانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با تبریک حلول ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: یکی از منازل سلوک الی‌الله ماه های باعظمتی همچون ماه شعبان است و برای ماه شعبان فضیلت لیله القدر بیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه فضیلت لیله القدر در ماه شعبان همان ولادت باسعادت حضرت حجت(عج) است ابراز کرد: خداوند وعده داده است که در حکومت حضرت حجت(عج) هر مظلومی را نصرت و یاری کند.

,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در شان و مقام این ماه بس که شعبان، ماه رسول الله است، تصریح کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام فرمودند: شعبان ماه من است و رحمت خداوند به کسی که در این ماه همراهی کند، پس هر کس منزلت این دعوت عظمی را درک کند فرصت را مغتنم می شمارد و از این فرصت بهترین استفاده را خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه در ماه شعبان به روزه داری تاکید بسیاری شده است، عنوان کرد: واضح و روشن است زمانی که برای روزه این ماه ثواب بسیاری در نظر گرفته شده برای سایر اعمال در این ماه مانند نماز، صدقه، مناجات و صرف اموال در راه های خیر اجر بیشتری نسبت به ماه های دیگر قرار داده شده است.

,

آیت الله حسینی با توصیه به خواندن مناجات شعبانیه، افزود: اهل الله و اهل توحید با این مناجات مانوس هستند و منتظرند تا ماه شعبان فرا برسد و از آن معارف بلند این دعا بهره ببرند و اگر کسی بخواهد به مقام عبودیت برسد مناجات شعبانیه انسان را به آن مقام می رساند.

,

وی با اشاره به فرازی از دعای شعبانیه، ابراز کرد: در مناجات شعبانیه آمده است پروردگارا نور بصیرت قلب های ما را در پرتو نور هایی که به تو می رسد قرار ده.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه