اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه استان یزد اعلام کرد

غسل و کفن فوت شدگان کرونایی در یزد توسط طلاب جهادی

غسل و کفن فوت شدگان کرونایی در یزد توسط طلاب جهادی
حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه 35 طلبه خواهر و برادر در تغسیل فوت شدگان کرونایی در یزد فعالیت می کنند گفت: مجوز تغسیل فوت شدگان کرونایی از روز چهارشنبه هفته گذشته صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به غسل، کفن و دفن فوت شدگان مبتلا به کرونا در استان یزد از روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: برای انجام غسل و کفن فوت شدگان مبتلا به کرونا در استان از یک ماه پیش دنبال آن بودیم و در این ایام جلسات متعددی را با مسئولان دانشگاه، مجموعه بهداشت استان و شورای تامین شهرستان یزد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت ها در شهرستان برای انجام غسل و کفن فوت شدگان مبتلا به کرونا آماده نبود، ایراداتی وارد شد که پس از تهیه تجهیزات و مکان مناسب برای غسل و تهیه آب ضدعفونی شده، مجوز مرکز بهداشت برای تغسیل داده شد.

,

وی با تاکید بر اینکه با رعایت نکات بهداشتی انتقال ویروس در هنگام غسل صورت نمی گیرد افزود: با توجه به اینکه هنگام غسل دادن تمام موارد بهداشتی و ضدعفونی انجام و بعد از آن هم موارد بهداشتی رعایت می شود، هیچ گونه انتقال ویروسی صورت نمی گیرد.

,

شمس در ادامه گفتگوی خود با یزدرسا با بیان اینکه سه گروه پنج نفره از برادران طلبه شهرستان یزد در زمینه غسل فوت شدگان مبتلا به کرونا فعالیت خواهند داشت اضافه کرد: همچنین سه گروه شش نفره از طلاب خواهر نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

,

مدیر حوزه علمیه استان یزد عنوان کرد: تمام طلابی که در زمینه غسل و کفن حضور پیدا کرده اند، بدون هیچ چشمداشت و حتی دریافت یک ریال هزینه ای این کار را انجام می دهند.
انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه