اخبار داغ

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمانشاه مطرح کرد

افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵

افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵
صائب مدرسی از افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به منظور انتقال بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در شهرستان کرمانشاه چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در آماده باش کامل به سر می‌برد و همچنین در سطح هر یک از شهرستان‌های استان یک دستگاه آمبولانس ویژه انتقال این بیماران به کار گرفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه به تمامی پرسنل مستقر در آمبولانس برای انجام هر مأموریت کیت حفاظت فردی داده می‌شود، افزود: این آمبولانس‌ها تنها مخصوص انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کویید ۱۹ هستند و پس از انجام هر مأموریت گندزدایی و لباس‌های حفاظتی پرسنل نیز تعویض می‌شود.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: آمبولانس‌ها تنها برای انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا اختصاص داده شده و مانع از انتقال ویروس توسط می‌شود.

,

مدرسی بیان داشت: در حال حاضر تمام مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل به سر می‌برد و ما در وضعیت قرمز قرار داریم.

,

این مسئول از افزایش چشمگیر شمار تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۱۵ خبر داد و عنوان کرد: این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی است با این حال از مردم تقاضا می‌شود برای دریافت مشاوره با سامانه ۴۰۳۰ تماس برقرار کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: بیشتر افرادی که با سامانه ۱۱۵ تماس می‌گیرند نیاز به اعزام اورژانسی آمبولانس ندارند در حالی که این سامانه تنها برای بیماران بدحال که دارای علائم تنگی نفس، سرفه خشک و تب بالا هستند باید به کار گیری شود.

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تمام نیروهای ستادی و عملیاتی این مرکز برای خدمات رسانی به مردم در شرایط فعلی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه