اخبار داغ

طی 10 روز گذشته؛

موارد مثبت و مرگ میر کرونا در سیستان و بلوچستان 2/5 برابر شد

موارد مثبت و مرگ میر کرونا در سیستان و بلوچستان 2/5 برابر شد
سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: افزایش 2/5 برابری موارد مثبت و مرگ میر کرونا در سیستان و بلوچستان در طی 10 روز گذشته نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: موارد مثبت و مرگ میر بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان در 10 روز گذشته، 2 ونیم برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید کماکان ادامه داشته باشد، افزود: بررسی اطرافیان موارد مثبت بلافاصه توسط تیم های بهداشتی انجام می شود و افراد دارای علامت، نمونه برداری، ایزولاسیون و جدا سازی انجام می شود.

طباطبایی اذعان کرد: تا پایان روز شانزدهم  فروردین ماه و با غربالگری یک میلیون و 283 هزار و 563 نفر از هم استانی ها، بیش از 99 درصد خانوارهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توسط تیم های سلامت غربالگری شدند.

وی ادامه داد: مجددا از سرپرستان محترم خانوار درخواست می کنم تا پاسخگوی تلفن همکاران ما باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: این تماس با سرشماره 4030 برقرار می شود و این شماره ها تبلیغاتی نیست و هزینه ای هم برای صاحب تلفن ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین حدود 70 هزار نفر با  مراجعه به سامانه salamat.gov.ir به صورت خود اظهاری اطلاعات خود را وارد کرده اند که معادل حدود 15 و نیم درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه