اخبار داغ

استاندار البرز خبر داد؛

تغییر ساعت طرح زوج و فرد خودروها از فردا در کرج/ مدارس البرز تا 30 فروردین تعطیل است

تغییر ساعت طرح زوج و فرد خودروها از فردا در کرج/ مدارس البرز تا 30 فروردین تعطیل است
عزیزالله شهبازی گفت: ساعت طرح زوج و فرد در کرج تغییر کرده و از فردا دوشنبه از ساعت 15 الی 22 دنبال می شود این در حالی بود که پیش از این از ساعت 9 صبح الی 22 اجرا می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز عصر امروز یکشنبه در جلسه ستاد استانی کرونا به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 23 فروردین اشاره کرد و گفت: پس از این تاریخ مشاغلی که دارای ریسک کمتری هستند با کنترل های بهداشتی فعالیت خود را از سر می گیرند، البته در حال حاضر وضعیت غربال گری در البرز سبز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی به تعطیلی مدارس تا 30 فروردین ماه اشاره کرد و افزود: درباره بازگشایی مدارس و اماکن زیارتی پس از این تاریخ تصمیمات لازم گرفته می شود اما کارمندان ادارات تا تاریخ 30 فروردین از ساعت 7 الی 14 ظهر و با دو سوم نیرو به مردم ارائه خدمات می کنند، همچنین محدودیت های تردد خودرو برای ورود به البرز تا پایان فروردین ادامه دارد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ساعت طرح زوج و فرد در کرج تغییر کرده و از فردا دوشنبه از ساعت 15 الی 22 دنبال می شود، اظهار داشت: پیش از این طرح زوج و فرد ساعت 9 صبح الی  22و از درب منزل اعمال می شد، همچنین در فروردین ماه سال جاری کاهش 61 درصدی تصادفات خسارتی، کاهش 83 درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت و کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی برون شهری منجر به فوت ثبت شده است. 
,
 
,
عزیزالله شهبازی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه البرز بر خلاف سایر استان ها در زمینه کرونا وضعیت قرمز را تجربه نکرد و بسترهای لازم برای درمان وجود دارد اما بسیج شدن سایر دستگاه ها برای کمک به کادر پزشکی اثر بخشی بسیار خوبی را به همراه داشت، البته باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان مرتفع شود زیرا در شرایط سخت کنونی برای نجات مردم پا به میدان گذاشته اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه