اخبار داغ

از برپایی هیئت مجازی تا تامین تلفنی مایحتاج؛

هم قسم شدن بسیجیان روستای "نحفیه" تویسرکان برای نابودی کرونا

هم قسم شدن بسیجیان روستای "نحفیه" تویسرکان برای نابودی کرونا
همت جهادی ستاد مردمی مقابله با کرونای روستای نجفیه در شکست ویروس کرونا بی نظیر است، برپایی هیئت های مجازی در اعیاد شعبانیه، جمع آوری بیش از ۱۵ میلیون تومان برای تهیه بسته های بهداشتی و سبدغذایی و خرید مایحتاج اهالی تنها با یک تلفن بخشی از فعالیت های این ستاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در روزهای کرونایی گرچه مسئولان پای کار آماده اند تا این ویروس منحوس را ریشه کن کنند، اما آنچه که مهم تلقی می شود همکاری و همدلی ایجاد شده خود مردم در جای جای ایران اسلامی به ویژه در روستاها نیز است، مردمان خونگرمی که تمام تلاششان وحدت آفرینی برای نابودی کروناست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امروز برخی کانال های تلگرامی روستایی به سمت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره چگونگی مقابله با کرونا رفته و فعالیت های مؤثری در زمینه جمع آوری کمک های مردمی و سوق دادن آن در راستای ضدعفونی کردن معابر و یا تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و سبد غذایی در بین اهالی روستا انجام داده اند. از جمله این کانال های تلراگی می توان به کانال اطلاع رسانی روستای نجیفه با عنوان “پیلنگر کلیومتر۷” اشاره کرد. در همین کانال بود که با مسئول ستادمردمی مقابله با کرونای روستای نجفیه آشنا شدیم و سپس با او درباره اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا به مصاحبه نشستیم.

,

بسیجیان نجفیه پیش قدم در وحدت بخشی برای مبارزه با کرونا

, بسیجیان نجفیه پیش قدم در وحدت بخشی برای مبارزه با کرونا, بسیجیان نجفیه پیش قدم در وحدت بخشی برای مبارزه با کرونا,

عباس سوری، مسئول ستادمردمی مقابله با کرونای روستای نجفیه در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: جوانان روستای نجفیه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا با تلاش شبانه روزی و مدد الهی به دنبال شکست ویروس کرونا هستند.

,

وی با بیان اینکه بسیجیان روستا با تمام توان خود تلاش می کنند که ویروس کرونا را به مدد الهی شکست دهند، اظهار کرد: این مهمان ناخوانده و منحوس زمینه ساز اتحاد، همبستگی، فداکاری و از خودگذشتگی بیش از پیش اهالی روستای نجفیه شده و حتی آنانی که اصالتاً اهل روستا هستند و امروز در نقاط دیگری در کشور ساکن اند به یاری هم آمده اند.

,

اهالی روستای نجفیه با یک تلفن مایحتاج خود را تأمین می کنند

, اهالی روستای نجفیه با یک تلفن مایحتاج خود را تأمین می کنند, اهالی روستای نجفیه با یک تلفن مایحتاج خود را تأمین می کنند,

مسئول ستادمردمی مقابله با کرونای روستای نجفیه افزود: تأکید مسئولان مبنی بر اینکه مؤثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن و به حداقل رساندن مراودات اجتماعی و خانوادگی است و در این خصوص اقدامات قابل توجهی در سطح روستا انجام شده است.

,

سوری تصریح کرد: در ابتدای امر کلیه راه های فرعی منتهی به نجفیه توسط بسیجیان پایگاه روستا کنترل و سپس با تأمین هزینه مالی از سوی دهیاری پنج مرحله ضدعفونی معابر، خیابان ها، کوچه ها و درب منازل خود روستا و روستای همجوار و در یک مرحله نیز ضدعفونی منازل انجام شد.

,

وی عنوان کرد: مغازه داران و تعدادی از جوانان روستا هم برای جلوگیری از تردد در سطح روستا و حتی شهرستان اعلام آمادگی کردند که خانواده ها می توانند مایحتاج زندگی خود را به صورت تلفنی اعلام و جلوی درب منزل تحویل بگیرند تا از خروج غیرضروری اهالی جلوگیری شود.

,

مسئول ستاد مردمی مقابله با کرونای روستای نجفیه با بیان اینکه تب سنجی کلیه اهالی روستا نیز انجام شده، اظهار کرد: طرح مقابله با کرونا با همکاری اعضای کانون، پایگاه بسیج، دهیاری، شورا و هیأت امنای مسجد همچنان در دست اجرا است.

,

سوری افزود: با اعلام شماره حساب ستاد مردمی با مقابله با کرونای روستای نجفیه به همه اهالی در سراسرکشور، مبلغ هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا به این لحظه برای خرید اقلام بهداشتی توسط خیرین واریز و در دو مرحله اقلام بهداشتی از قبیل ژل ضدعفونی، صابون، دستکش  و ماسک تهیه و در بین خانواده ها توزیع شد.

,

سوری اعلام کرد: همچنین مبلغ هفت میلیون  تومان برای تهیه مواد غذایی توسط خیرین به این حساب واریز و در نهایت اقلام خوراکی تهیه و به نیازمندان تحویل داده شد.

,

برپایی هیئت های مجازی در اعیاد شعبانیه در روستای نجفیه

, برپایی هیئت های مجازی در اعیاد شعبانیه در روستای نجفیه, برپایی هیئت های مجازی در اعیاد شعبانیه در روستای نجفیه,

وی به برنامه های فرهنگی و راه اندازی هیئت مجازی توسط مسجد با عضویت ۹۰۰ نفر در کانال تلگرامی روستا اشاره کرد و گفت: در اعیاد مبارک شعبانیه ذاکرین اهل بیت(ع) در فضای مسجد مراسم مولودی خوانی را بدون حضور مستمع برگزار می کند که از طریق بستر مجازی در اختیار عاشقان و دوستداران قرار می گیرد.

,

به گزارش عصر همدان؛ روستای نجفیه در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۴ شهید را تقدیم انقلاب کرده و جوانان این روستا با تأسی از این بزرگ مردان امروز در جبهه سلامت در حال خدمت هستند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه