اخبار داغ

آمادگی ایران برای ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه

آمادگی ایران برای ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به ترکیه
رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر امور مالی و خزانه داری ترکیه درباره تازه روند مقابله با بیماری کرونا در کشورهایشان گفت و گو و بر همکاری دو کشور در این عرصه تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و آقای برات آلبایراک وزیر امور مالی و خزانه داری ترکیه در گفت و گو با یکدیگر که امروز انجام شد، رایزنی نزدیکتر میان وزیران بهداشت دو کشور و انتقال تجربیات در عرصه مبارزه با بیماری کرونا را ضروری خواندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس دفتر رئیس جمهور در این گفت وگو با قدردانی ارسال کمکهای انساندوستانه ترکیه، گفت که ایران آماده ارائه هر نوع کمک و انتقال تجارب خود در مقابله با کرونا به دولت دوست ترکیه است.

,

دو طرف در این گفت وگوی تلفنی با ابراز خرسندی از گام های موثری که در روند توسعه و تسهیل همکاری های اقتصادی دو کشور برداشته شده، اعلام آمادگی کردند که با رعایت تمام شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی ، گمرکات دو کشور می توانند 24 ساعته در خصوص نقل و انتقال کالاها همکاری کنند.

,

واعظی و آلبایراک در عین حال برضرورت تسهیل تبادلات تجار و بازرگانان دو کشور در شرایط کنونی و رسیدن به یک پروتکل دقیق بهداشتی تاکید کردند.

,

انتهای پیام/ا

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه