اخبار داغ

فرمانده سپاه دماوند خبر داد:

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان به افراد نیازمند

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه رمضان به افراد نیازمند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند از اهدای یک هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزارتومان ویژه ماه مبارک رمضان به افراد نیازمند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، روح‌الله عرب امروز در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدارتن در دوم اردیبهشت سال ۵۷ اظهار داشت: در سال ۵۷ دستور تاسیس سپاه توسط امام (ره) صادر شد، که امام در آن زمان گفت من از سپاه راضی هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند من کاملا از سپاه راضی هستم که این نشان دهنده ی این است که در طول انقلاب این نهاد مردمی توانسته در همه زمینه‌ها خوش بدرخشد.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند در خصوص اقدامات از سپاه و بسیج این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا بیان کرد: ما توانستیم با کمک مردم و بعضی از ارگان ها مانند شهرداری و فرمانداری اقداماتی اعم از گندزدایی و ضدعفونی معابر، خیابان ها و مبلمان شهری با کمک تعداد ۲۴۰ نفر از بسیجیان در قالب ۳۲۵۰ نفر در روز به مقدار ۱۶۷ هزار لیتر محلول ضدعفونی انجام دهیم.
,
 
,
عرب در ارتباط با آمار تعداد ماسک های تولیدی در شهرستان عنوان کرد: در شهرهای کیلان، آبسرد، رودهن، مسکن مهر گیلاوند و مسکن مهر رودهن تاکنون ۶۱ هزار و ۱۵۱ عدد ماسک با همت مردم و هدایت بسیجیان تولید و این ماسک ها به صورت رایگان در تمام نقاط شهر و روستاها و منطقه عشایری بین مردم پخش شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه پخش ماسک در سطح جامعه از لحاظ روحی تاثیر به سزایی دارد، گفت: علاوه بر مواردی که گفته شد بسیجیان در حوزه غربالگری نیز ورود کرده که با ورود ۲۵۰ نفر از خواهران و برادران بسیجی آمار غربالگری تا به امروز به ۹۷ درصد رسیده است.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند درباره طرح فاصله گذاری اجتماعی که در کل کشور اجرا شد، تصریح کرد: نیروهای ما به صورت شبانه روزی در محورهای منتهی به شهرستان از جمله سه راهی مهرآباد، ورودی مشاء ایوانکی حضور داشتند و با استفاده از دستگاه تب سنج اجازه ورود به شهرستان داده می شد.
,
 
,
عرب تاکید کرد: خوشبختانه طی این مدت تعداد ۱۶۳ هزار جفت دستکش لاتکس با دستور مقامات قضایی از احتکار کنندگان باز پس گرفته و در اختیار بیمارستان دماوند درمانگاه رودهن به صورت رایگان قرار دادیم.
,
 
,
وی در خصوص طرح مواسات، همدلی، کمک مومنانه، خاطر نشان کرد: در ابتدا به کمک پایگاه های بسیج محلات تمام افرادنیازمند تحت پوشش کمیته امداد بودن و سایر افراد نیازمند شناسایی شدند.
,
 
,
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند افزود: با کمک های مردمی و ارگان های دولتی تعداد یک هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی هرکدام ۲۰۰ هزار تومان تهیه شده که در پایان هفته به دست نیازمندان خواهد رسید.
,
 
,
عرب در پایان اظهار کرد: ما در نظر داریم در نیمه ماه مبارک رمضان نیز تعدادی بسته در اختیاز نیازمندان قرار دهیم که خیرین می‌توانند کمک های خود را به این شماره شماره حساب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه: ۳۸۱۹۷۰۳۱۵۸۵۰۶۲ شماره شبا: ir۵۲۰۶۳۰۳۸۱۹۷۰۳۰۰۱۵۸۵۰۶۰۰۲ و شماره کارت به نام حمید تقی بخشی ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۵۲۴۹۴۱ واریز کنند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه