اخبار داغ

سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد؛

شناسایی ۳.۵ میلیون خانوار نیازمند توسط ۵۴ هزار پایگاه بسیج

شناسایی ۳.۵ میلیون خانوار نیازمند توسط ۵۴ هزار پایگاه بسیج
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه از شناسایی 3.5 میلیون خانوار نیازمند در سراسر کشور توسط 54 هزار پایگاه مقاومت بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زهرایی، دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بسیج وظیفه شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند را در قالب طرح کمک مؤمنانه برعهده گرفته‌اند و تا به این لحظه به جامعه هدف ۳.۵ میلیون خانوار دست یافته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: برای این‌که موازی‌کاری ایجاد نشود، با بانک اطلاعاتی سایر نهادها مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) هماهنگی‌هایی شکل گرفت.
,
 
,
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه با بیان این‌که در دو مرحله به افراد شناسایی‌شده کمک‌های معیشتی ارائه می‌شود، افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی ۲۰۰ هزار تومان برای خانواده‌هایی با جمعیت کمتر و ۳۰۰ هزار تومان برای خانواده‌هایی با جمعیت بیشتر است.
,
 
,
زهرایی عنوان کرد: تا نیمه اول ماه مبارک رمضان تمام ۳.۵ میلیون خانوار شناسایی‌شده این بسته را دریافت می‌کنند و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هم دومین بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد.
,
 
,
وی یادآور شد: پویش‌هایی ذیل رزمایش کمک مؤمنانه با عنوان پویش هم‌سفره با همسایه و پویش دست به دست شکل گرفته است که بر اساس این پویش، بدهی‌های نیازمندان نزد فروشگاه‌ها یا نانوایی‌ها تسویه می‌شود و یا اینکه اجاره‌بهای مسکن نیازمندان توسط صاحب‌خانه دریافت نمی‌شود.
,
 
,
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه گفت: امیداوریم این رزمایش مقدمه‌ای برای رزمایش بزرگ جهش تولید باشد تا ایران اسلامی در سال جهش تولید چشم جهانیان را به خود خیره کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه