اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه مطرح کرد

افتتاح فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اردیبهشت

افتتاح فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اردیبهشت
محسن ارجمندی گفت: فاز نخست پیاده‌راه پارکینگ شهرداری تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ارجمندی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: طول مسیر پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری ۲۰۰ متر است که فاز نخست آن تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

وی اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: مابقی پروژه به طول ۵۰ متر پس از اینکه دیوار کشی و پوشاندن محوطه آبشوران توسط شرکت آب منطقه‌ای، انجام خواهد گرفت که این قسمت مقابل درمانگاه امام رضا قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان داشت: اجرای این پروژه مقدمه‌ای برای پروژه پیاده راه مسیر مدرس خواهد بود که طرح مطالعاتی آن طی ۶ ماه گذشته در دست انجام بوده و تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی خواهد شد.

این مسئول گفت: فاز نخست پروژه پیاده راه مسیر مدرس از میدان آزادی تا چهار راه مدرس به طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر و فاز دوم از چهار راه مدرس تا میدان انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرار است وسط این مسیر خط ویژه اتوبوس رفت و برگشت تعبیه و اطراف نیز به عنوان فضای پیاده راه در نظر گرفته شود که امیدواریم تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاوه بر خط ویژه اتوبوس در این مسیر، نقاطی هم به عنوان محل به عنوان پارک سوار در نظر گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه