اخبار داغ

فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد؛

تشکیل پرونده برای 48 خبازی متخلف گنبد/ وجود 100 متقاضی دریافت مجوز خبازی در گنبد

تشکیل پرونده برای 48 خبازی متخلف گنبد/ وجود 100 متقاضی دریافت مجوز خبازی در گنبد
فرماندار گنبد گفت: از دی ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال 210 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته و 48 مورد پرونده در زمینه تخلف و عدم رعایت بهداشت به ارزش 148 میلیون ریال تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در جلسه کمیته ارد و نان شهرستان گنبد، گفت: به دلیل حساسیت نان که یکی از مهمترین اقلام در سبد غذایی خانوار است نظارت مستمر بر کیفیت آرد و نان، همچنان در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
وی با اشاره به کیفیت بالای نان شهرستان گنبدکاووس در استان تصریح کرد : در حال حاضر 382 نانوایی در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند و ما هیچ‌گونه مشکلی در حوزه پخت و عرضه نان نداشته و نان شهرستان به لحاظ کیفیت بهترین نوع نسبت به دیگر شهرهای استان است.
,
 
,
فرماندار ویژه گنبدکاووس، نگاه کمیته آرد و نان شهرستان  را  بر اجرای قانون و دستورالعمل ابلاغی کشوری و استانی برشمرد و گفت: هرگونه مصوبه و اجرای قانونی در این کمیته براساس اجرای مصوبه و قانون ابلاغی از سوی کمیته آرد و نان کشور و استان خواهد بود.
,
 
,
وی با تاکید بر اشباع تعداد خبازی‌ها در سطح شهرستان خاطرنشان کرد : بیش از 100 متقاضی راه‌اندازی نانوایی در شهرستان وجود دارد ولی با توجه به مصوبه کمیته آرد و نان استان گلستان، گنبدکاووس به لحاظ صدور مجوز راه‌اندازی نانوایی اشباع بوده و تا اطلاع ثانوی هیچ خبازی جدیدی در شهرستان راه‌اندازی نمی‌شود.
,
 
,
کریمی گفت: از دی ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه امسال 210 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان صورت گرفته و 48 مورد پرونده در زمینه تخلف و عدم رعایت بهداشت به ارزش 148 میلیون ریال تشکیل شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه