اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مطرح کرد

برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری

برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری
واقعی گفت: دانش‌آموزان پایه دوازدهم به واسطه امتحانات نهایی، شرایط خاصی دارند لذا امتحانات این دانش آموزان از تاریخ هفدهم خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان اظهار کرد: تا کنون دستورالعملی از وزارت خانه آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری به دست ما نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: در صورت برگزاری امتحانات به صورت حضوری تمامی پروتکل‌ها بهداشتی رعایت می‌شود و اگر قرار باشد امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار شود نیز برای ارزیابی دانش‌آموزان در پایان ترم از چند روش می‌توان استفاده کرد.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: علاوه بر ارزیابی دقیق دانش‌آموزان در پایان ترم تحصیلی تلاش ما بر حفظ سلامت آنان در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا است که از این نظر با مشکلی رو به رو نشویم.
,
 
,
واقعی از برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت خبر داد و گفت: دانش‌آموزان پایه دوازدهم به واسطه امتحانات نهایی شرایط خاصی دارند لذا امتحانات این دانش آموزان از تاریخ هفدهم خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: در پروتکل‌های بهداشتی مد نظر برای برگزاری امتحانات نهایی صندلی‌های دانش‌آموزان باید حدود یک و نیم متر با یکدیگر فاصله داشته باشد.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: پنج حوزه برای تصحیح اوراق امتحانات نهایی در نظر گرفته شده که در این خصوص نیز فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود.
,
 
,
امتحانات پایه ششم و نهم به صورت هماهنگ برگزار نمی‌شود
, امتحانات پایه ششم و نهم به صورت هماهنگ برگزار نمی‌شود, امتحانات پایه ششم و نهم به صورت هماهنگ برگزار نمی‌شود,
 
,
واقعی از لغو امتحانات پایه ششم و نهم به صورت هماهنگ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان پایه ششم و نهم سالهای گذشته امتحانات هماهنگ داشتند امسال امتحانات این پایه‌ها به صورت هماهنگ برگزار نمی‌شود.
,
 
,
تکالیف انجام شده در آموزش‌های مجازی در ارزیابی پایان ترم تاثیر دارد/توزیع سه هزار بسته غذایی بین دانش‌آموزان محروم استان
,
 
,
وی بیان کرد: امتحانات أخذ شده از دانش‌آموزان در نوبت اول، آزمون‌هایی که به صورت مستمر در طول سال تحصیلی از دانش‌آموزان گرفته شده و تکالیفی که انجام آن در آموزش‌های مجازی از دانش‌آموزان خواسته شده در ارزیابی پایان ترم دانش‌آموزان مد نظر قرار می‌گیرد.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  گفت: در شیوه ارزیابی برای نمرات پایان ترم دانش آموزان، شرایط مناطق مختلف در نظر گرفته می‌شود.
,
 
,
واقعی از توزیع سه هزار بسته غذایی بین دانش‌آموزان محروم استان در سه نوبت خبر داد و افزود:در اولین قدم 204 بسته شامل برنج، حبوبات، روغن مایع، صابون، پودر رختشویی، ماکارونی و ماسک  به ارزش بیش از 30 میلیون تومان بین دانش آموزان محروم مدارس شهرستان بیرجند توزیع شد.
,
 
,
وی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته های غذایی تا پایان هفته معلم، اظهار کرد: طرح کمک‌های مومنانه نیز با همکاری و مشارکت معلمین خیر به همراه تمامی تشکل‌های دانش آموزی، انجمن‌های اولیا و مربیان، مراکز دارالقرآن و کانون‌های فرهنگی وتربیتی اجرا می‌شود.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: مقرر شده حساب متمرکز تحت عنوان همدلی وکمک مومنانه با محوریت بسیج دانش آموزی برای هرمنطقه اجرا شود و تمامی تشکل‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل بسیج دانش‌آموزی داده و تا بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت متمرکز  جمع‌آوری شود در نهایت بین دانش آموزان نیازمند مدارس با تشخیص مدیر مدرسه  توزیع خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه