اخبار داغ

بازیکن سابق تراکتور مطرح کرد؛

طرح مواسات همان روح پهلوانی است/ مردم ما ثابت کرده‌اند بی‌نظیرند

طرح مواسات همان روح پهلوانی است/ مردم ما ثابت کرده‌اند بی‌نظیرند
بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور می‌گوید، مهربانی هیچ وقت تمامی ندارد و مردم ما ثابت کرده‌اند در کمک به همنوع خود بی‌نظیر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو آناج درباره برپایی طرح مساوات که از سوی رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت پیشنهاد شده است، اظهار داشت: ما مسلمان هستیم و در کشوری زندگی می‌کنیم که زیر پرچم اسلام قرار دارد. دین ما دین برادری و برابری است و وظیفه داریم به همنوع خود کمک کنیم، مخصوصا در این برهه که با بیماری کرونا هم درگیر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: به نظرم رزمایش کمک مومنانه اتفاق بسیار قشنگی بود چراکه خیلی‌ها در این ماه‌های گذشته از لحاظ مالی و اقتصادی متضرر شدند. من به نوبه خودم سعی کردم تا آنجایی که بتوانم در این کار خیر سهیم باشم. امیدوارم که همچنان توفیق این کار را داشته باشیم و بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم و ان‌شاءالله که لطف خداوند شامل حال همه ما شود و هیچ کسی را در برابر خانواده خود شرمنده نکند.

,

مهاجم اسبق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ورزشکاران ما در حوادث مختلف نشان داده‌اند که کنار مردم هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نمی‌کنند، مطرح کرد: ما زلزله تلخ کرمانشاه را داشتیم که علی دایی کمک‌های بسیار زیادی را برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری کرد؛ یا حتی پهلوانانی چون رسول خادم  و حسن رحیمی و ... را داریم که موسسه‌ای را برای کمک به نیازمندان راه‌اندازی کرد‌ه‌اند. به اعتقاد من مهربانی هیچ وقت تمامی ندارد.

,

سیدصالحی خاطرنشان شد: البته این منش انسان‌دوستی از دیرباز در بین ورزشکاران‌مان وجود داشته است. ما در طول تاریخ خود مردان بزرگی چون تختی و پوریای ولی را داریم که همواره یاری‌گر نیازمندان بوده و با این روح جوانمردی و خصلت پهلوانی خود تا ابد جاودانه شده‌اند.

,

وی همچنین از تقارن طرح مواسات با ماه مبارک رمضان نیز به نیکی یاد کرده و عنوان داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداست و همه ما دعوت هستیم. یکی از راه‌های کسب برکت در این ماه الهی، دستگیری از فقرا و مستمندان است. مردم ما نه تنها فقط در این ماه بلکه همیشه ثابت کرده‌اند در کمک به همنوع خود بی‌نظیر هستند و مطمئنم با اتحاد و همدلی از این آزمون و بلا نیز سربلند خارج خواهیم شد.

,

این بازیکن اخلاق‌مدار و پیشین فوتبال تبریز که در تیم گسترش فولاد هم بازی کرده است، در خاتمه به تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره و تأکید کرد: کشور ما بخاطر تحریم‌ها فشارهای زیادی را متحمل شده که با ورود کرونا از لحاظ اقتصادی وضعیت به مراتب سنگین‌تر شد. امیدوارم با کمک دولت و همراهی مردم بتوانیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم تا ان‌شاءالله شاهد روزهای خوبی برای میهن عزیزمان باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه