اخبار داغ

جبار کوچکی نژاد:

تصویب لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی/ شهرک‌های صنعتی ضیابر، سفیدرود و رشت هم جز منطقه آزاد انزلی شدند

تصویب لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی/ شهرک‌های صنعتی ضیابر، سفیدرود و رشت هم جز منطقه آزاد انزلی شدند
نماینده مردم رشت از تصویب لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی و افزودن ۲۰۰۰ هکتار دیگر به محدوده‌ی این منطقه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی، با اصلاحات کمیسیون اقتصادی در تبصره ماده واحده این لایحه صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تصویب شد اظهار کرد: در لایحه جدید، نه تنها ۲۳روستای اختلافی به این منطقه اضافه شده است بلکه فرودگاه رشت هم بر اساس مصوبه جدید در منطقه آزاد انزلی قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: شهر صنعتی رشت، شهرک صنعتی سفیدرود و شهرک صنعتی ضیابر صومعه سرا جزء منطقه آزاد انزلی شده است.

,

۲ هزار هکتار به منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی افزوده می‌شود

, ۲ هزار هکتار به منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی افزوده می‌شود,

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: بر اساس مصوبه جدید، بخش زیادی از مشکلات منطقه آزاد حل خواهد شد و ۲ هزار هکتار به منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی افزوده می‌شود.

,

به گفته کوچکی نژاد، با تصویب لایحه جدید توسعه منطقه آزاد انزلی، فرودگاه رشت توسعه پیدا می‌کند و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی رشت در حوزه تشویقات مناطق آزاد لحاظ خواهد شد.

,

نماینده رشت افزود: لایحه امروز به دولت اجازه داده است علاوه بر محدوده فوق‌الذکر، حداکثر به میزان ۲هزار هکتار در نقاط دارای توجیه شهرستان‌های استان گیلان با اولویت انزلی را به محدوده اضافه کند.

,

این نماینده مجلس، لایحه توسعه منطقه آزاد را به نفع مردم استان دانست و گفت: این لایحه صبح امروز در صحن علنی به تصویب رسیده و باید برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارسال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه