اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در زنجان برگزار نمی‌شود

هیچ‌گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در زنجان برگزار نمی‌شود
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال در روز جهانی قدس برنامه خیابانی و میدانی نداریم اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی به همین مناسبت برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌‎گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: در آخرین جمعه ماه رمضان دوم خرداد رهبر عزیز انقلاب به صورت زنده با مردم سخنرانی می‌کنند که از طریق رسانه‌های داخلی و خارجی پخش می‌شود و به دلیل کسب فیض از بیانات مقام مقام معظم رهبری هیچ‌گونه برنامه‌ای در استان‌ها برگزار نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه با توجه به شهادت سید الشهدای مقاومت و طرح معامله ننگین قرن حساسیت روز قدس امسال دو چندان شده است، افزود: برجسته سازی حمایت از انتفاضه قدس از مهمترین برنامه‌های روز قدس در استان محسوب می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: امسال در روز جهانی قدس برنامه خیابانی و میدانی نداریم اما برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی به همین مناسبت برگزار می‌شود.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از فضا سازی شهری به مناسبت روز قدس و حمایت از آرمان فلسطین خبرداد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در مجموعه درونی و سردر ادارات با نصب پوستر با موضوع قدس، فلسطین و سردار سلیمانی این روز را گرامی می‌دارند.
,
 
,
حجت‌‌الاسلام ناصر بیان داشت: راه‌اندازی صفحات قدس و انتفاضه در اینستاگرام و توئیتر، تهیه و تولید محتواهای لازم در خصوص تشبیه ویروس کرونا و اسرائیل و برجسته سازی میزان تاثیر و خطرات آن و پخش در فضای مجازی از جمله برنامه‌های روز قدس است.
,
 
,
وی گفت: بیش از نیم قرن است که در منطقه فلسطین ویروسی بدتر از کرونا سکنی گزیده است که امیدواریم به برکت برگزاری روز قدس در جهان و با مقاومت مردم فلسطین این ویروس منحوس شکست داده شود.
,
 
,
این مسئول از تهیه عکس نوشت‌های مختلف و نصب پوستر و بنر و معرفی هشتگ‌های موثر در حمایت از مردم فلسطین و انزجار از اقدامات جنایتکارانه اسرائیل غاصب به مناسبت روز قدس خبرداد و افزود: تهیه کلیپ و مستند از رفتارهای جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از دیگر برنامه‌های این روز است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه