اخبار داغ

خداحافظی مهران غفوریان با «اعجوبه‌ها»/ فصل جدید به زودی جلوی دوربین می‌رود

خداحافظی مهران غفوریان با «اعجوبه‌ها»/ فصل جدید به زودی جلوی دوربین می‌رود
فصل دوم برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» به تهیه‌کنندگی سروش گل‌محمدی قرار است پس از ماه رمضان روی آنتن برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۱۰ اسفندماه بود که قسمت آخر فصل اول برنامه تلویزیونی «اعجوبه ها» به کارگردانی رضا مهرانفر، تهیه‌کنندگی سروش گل‌محمدی و اجرای مهران غفوریان که برای ۱۰۰ قسمت در چهار فصل طراحی شده است، ۱۰ اسفندماه روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها» یک برنامه گفتگومحور بر پایه واقعیات بود که ادعای معرفی استعدادهای عجیب و غریب نداشت بلکه صرفا توانایی‌های کودکانی را که در بازه سنی ۴ تا ۶ سال قرار داشتند به نمایش گذاشت.

,

همچنین به گفته تهیه کننده «اعجوبه ها»، طراحی و تولید آن به عنوان یک مسابقه تلویزیونی در نظر گرفته نشده بود و در هر قسمت چند کودک در برنامه حاضر می شدند تا از خودشان، توانایی ها و آرزوهایشان بگویند. حال قرار است ضبط فصل دوم این برنامه ظرف چند روز آینده آغاز شود و پس از ماه رمضان روی آنتن برود.

,

فصل دوم قرار است بین ۲۵ تا ۳۶ قسمت تولید شود.

,

شنیده ها حاکی از آن است مهران غفوریان که اجرای فصل اول این برنامه را برعهده داشت در فصل جدید حضور ندارد و باید دید سازندگان این برنامه باز هم یک بازیگر را برای اجرای این برنامه انتخاب می کنند یا از مجریان نام‌آشنای برنامه های ویژه خردسالان و کودکان دعوت خواهند کرد.

,

همچنین باید منتظر ماند و دید تغییرات فصل جدید که احتمالا بدون حضور تماشاگر ضبط می‌شود به چه صورت خواهد بود و سازندگان برای جذب مخاطب در این زمان چه خواهند کرد.

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه