اخبار داغ

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی مطرح کرد

عدم پرداخت تسهیلات به گلخانه‌داران خراسان‌جنوبی

عدم پرداخت تسهیلات به گلخانه‌داران خراسان‌جنوبی
رضایی در خصوص ارائه تسهیلات و معرفی به بانک برای کشت محصصولات گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی، گفت: در حال حاضر به دلیل نداشتن یارانه و تسهیلات، متقاضیان به بانک معرفی نمی‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عبدالرضا رضایی مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری که به صورت زنده برگزار شد، اظهار کرد: سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای در خراسان‌جنوبی 72.3 هکتار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: سال گذشته در خراسان‌جنوبی 12 هزار و 900 تن محصولات گلخانه‌ای برداشت شده است.
,
 
,
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای سال جاری پیش بینی می‌شود حدود 60 هکتار زمین برای کشت گلخانه‌ای در استان داشته باشیم.
,
 
,
رضایی در خصوص ارائه تسهیلات و معرفی به بانک برای فعالیت‌های گلخانه‌ای، عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل نداشتن یارانه و تسهیلات معرفی به بانک انجام نمی‌شود.
,
 
,
وی در مورد گلخانه کوچک مقیاس و تجاری، اظهار کرد: گلخانه کوچک مقیاس کمتر از 300 متر است و متقاضی می‌تواند با مراجعه به سامانه پنجره خرید برای دریافت صدور پروانه اقدام کند.
,
 
,
مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی ادامه داد: گلخانه تجاری بیش از 300 متر است و متقاضی برای دریافت پروانه باید از طریق نظام مهندسی اقدام کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه