اخبار داغ

سامیح بخت آبادی در گفتگو با دانا:

صهیونیسم از یهودیت سوءاستفاده می کند/برخی کشورهای منطقه فقط در زبان حامی فلسطین هستند

صهیونیسم از یهودیت سوءاستفاده می کند/برخی کشورهای منطقه فقط در زبان حامی فلسطین هستند
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک حزب سیاسی صد ساله است گفت: صهیونیسم از یهودیت با بیش از 3 هزار سال قدمت برای مشروع جلوه دادن خود سوء استفاده می کند.
[

همایون سامیح بخت آبادی، نماینده کلیمیان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه یهودیت یک مقوله و صهیونیست مقوله ای جدا از آن است گفت: رژیم صهیونیستی یک حزب سیاسی است که از زمان جنگ جهانی دوم شروع به کار کرده است و عمر آن به صد سال می رسد اما یهودیت 3 هزار و سیصد سال قدمت دارد.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: صهیونیسم از یهودیت برای مشروع جلوه دادن خود سوء استفاده می کند.

,

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه ملت های جهان با هر نژاد و مذهبی در برابر آرمان رهایی فلسطین عنوان کرد: برخی کشور های منطقه مانند عربستان فقط در شعار از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

,

وی افزود: اینها نه تنها هیچ حمایتی از ملت فلسطین انجام نمی دهند بلکه از رژیم اشغالگر قدس حمایت کرده و در زمین آنها بازی می کنند.

,

سامیح بخت آبادی تصریح کرد: وظیفه تمام ملت های آزادی خواه و طرفدار حق و عدالت حمایت عملی از فلسطین تا رهایی کامل قدس و آزادی ملت مظلوم فلسطین است.

,

وی درباره طرح شوم «معامله قرن» عنوان کرد: این طرح، طرحی یک جانبه به طرف رژیم صهیونیستی است و فقط به نفع پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی است که هیچ فایده ای برای فلسطینیان ندارد.

,

نماینده کلیمیان در مجلس با بیان اینکه در این طرح رژیم صهیونیستی کرانه باختری را متعلق به خود اعلام کرده است افزود: این اقدام به ضرر ملت فلسطین است و نه مردم فلسطین و نه هیچ یک از کشورهای اسلامی از این طرح  استقبالی نکردند از این رو بدون شک فرجام طرح «معامله قرن» شکست است.

,

سامیح بخت آبادی با بیان اینکه آرمان رهایی فلسطین با این طرح پررنگ تر از قبل خواهد شد تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال کمرنگ کردن آرمان رهایی قدس است و به همین خاطر بدون در نظر گرفتن افکار مردم فلسطین درباره سرزمین آنها تصمیم گیری می کنند اما جبهه گیری های جهانی در برابر این اقدام روز به روز بیشتر شده و آرمان مردم فلسطین هر روز پررنگ تر خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه