اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) مطرح کرد؛

نقش موثر همدانی ها در عملیات بیت المقدس

نقش موثر همدانی ها در عملیات بیت المقدس
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه همدانی ها در عملیات بیت المقدس نقش برجسته ای داشتند گفت: یکی از فرماندهان این عملیات که مسئولیت بزرگی داشت و در روز دوم خرداد قبل از ورود به خرمشهر به اتفاق نیروهای همدانی در عملیات شرکت و به شهادت رسید شهید محمود شهبازی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به دوم خرداد سال ۶۱ گفت: این سال نقطه عطفی در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و عملیات بیت المقدس نشان داد پس از حضور ۵۰۰ روزه عراقی ها در خاک ما، توانستیم این خاک را از آن ها پس بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه همدانی ها در عملیات بیت المقدس نقش برجسته ای داشتند تصریح کرد: یکی از فرماندهان این عملیات که مسولیت بزرگی داشت و در روز دوم خرداد قبل از ورود به خرمشهر به اتفاق نیروهای همدانی در عملیات شرکت و به شهادت رسید شهید محمود شهبازی بود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان قدرت نظام بهداشت و درمان جمهوری اسلامی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: بسیاری میخواستند قدرت آمریکا و اروپا را به رخ ما بکشند اما در مواجهه با کرونا ثابت کردیم نظام جمهوری اسلامی قدرت بالاتری دارد.

,

سردار مجیدی با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر سپاه به فضا افزود: در شرایط تحریم توانستیم موشک ماهواره بر پرتاب کنیم و این اثبات و قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی در پایان با توجه به اینکه سالگرد وفات امام خمینی(ره) در پیش است گفت: با پیروزی جمهوری اسلامی آرمان های امام نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در تمام نقاط جهان رخ نمایی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه