اخبار داغ

سفیر اسبق ایران در افغانستان:

همه کشورها باید آزادسازی «قدس» را سرلوحه آرمان هایشان قرار دهند

همه کشورها باید آزادسازی «قدس» را سرلوحه آرمان هایشان قرار دهند
ابوالفضل ظهره وند با بیان اینکه کشورها اگر قرار است به آبادانی و استقلال برسند باید قدس را سرلوحه آرمان های خودشان قرار دهند گفت: برای آزادسازی قدس، نقش صهیونیسم را باید جهانی ببینیم و لذا موضوع قدس را باید جهانی دید یعنی اگر مساله قدس را  کماکان در دستور کار داشته باشیم آن تبدیل به نقطه اتحاد جهان اسلام و حتی جهان مستضعفین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه مساله قدس و فلطسین مهمترین مساله جهان اسلام است افزود: اساسا انقلاب اسلامی  کار ویژه اش این بود که نقش دین را در سیاست کلید زد و تاکید کرد مداخله دین در سیاست دقیقا در تعارض است با  آن خط مشی که لیبرالیسم و کلا مکاتب سکولار در محیط  بین الملل داشتند و دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: حال در بطن این شرایط یک هسته مرکزی قبلا وجود داشته و دارد که اتفاقا مداخله دین را در سیاست داشته، منتها دینی که نه یک دین هدایت گر بلکه یک دین برساخته و مبتنی بر هژمونی قوم یهود بوده و اینها در متن و بطن تفکرات سکولار در جهان بودند و هستند.

,

سفیر اسبق ایران در افغانستان خاطر نشان کرد: اینها در واقع تحت عنوان یک شبکه صیونیسم جهانی در تلاش بر کنترل جهان هستند و یکی از ابزارهایشان هم شبکه فراماسونری بوده است که به عبارتی یک شبکه شیطانی نژاد پرست و کنترل کننده است.

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفهوم دین را تغییر داد و نشان داد که یک دین بیشتر نداریم و آن دین اسلام است افزود: وقتی دین اسلام بحث از مساوات، برادری  و کرامت انسانی می کند نقشه های صهیونیسم ها را بهم می زند.

,

تنها اندیشه ای که می تواند شبکه شیطانی صهیونیسم را متوقف کند تفکر انقلاب اسلامی است

, تنها اندیشه ای که می تواند شبکه شیطانی صهیونیسم را متوقف کند تفکر انقلاب اسلامی است, تنها اندیشه ای که می تواند شبکه شیطانی صهیونیسم را متوقف کند تفکر انقلاب اسلامی است,

ظهره وند با بیان اینکه تنها اندیشه ای که می تواند شبکه شیطانی صهیوینیسم را  متوقف کند اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی است افزود: شما هر جنایتی در جهان می بینید صهونیست ها در آن دخیل هستند و از این دید وقتی نگاه می کنید متوجه می شوید که داعش همان خاخام ها هستند.

,

وی تاکید کرد: اگر این را به صورت نگاه جهانی ببینید آن وقت متوجه می شوید که انقلاب اسلامی چه پدیدار در واقع الهی ای است که بشر و جهان را از سلطه شیاطین که اسمش صهیونیسم است نجات خواهد داد.

,

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رژیم صهیونیستی روز به روز در حال تضعیف شدن است و اضمحلال این رژیم زودتر هم اتفاق خواهدافتاد.

,

وی ادامه داد: کشورهای جهان سوم و در حال توسعه تاکنون ضربه های زیادی از لحاظ اقتصادی خورده اند ولی الان شما می بینید که ویروس کرونا چه ضربه سنگینی به غرب  و صهیونیسم وارد کرده و این شبکه شرور رو به نابودی است و لازم است که  در این شرایط مقاومت جایگاه و مسئولیت خودش را بفهمد و رسالتش را ببیند..

,

ظهره وند با بیان اینکه سخن از سازش توسط اسرائیلی ها یک بازی تاکتیکی است افزود: در برنامه ای که نتانیاهو در هفته گذشته در پارلمان رژیم صهیونیستی داشت، اعلام کرد که دارد خودش را برای اشتغال بقیه سرزمینهای فلسطینی و  کرانه باختری آماده می کند.

,

وی با اشاره به نکاتی جهت آزادسازی قدس گفت: برای آزادسازی قدس، نقش صهیونیسم را باید جهانی ببینیم و لذا موضوع قدس را باید جهانی دید یعنی اگر مساله قدس را  کماکان در دستور کار داشته باشیم آن تبدیل به نقطه اتحاد جهان اسلام و حتی جهان مستضعفین می شود.

,

سفیر اسبق ایران در ایتالیا تاکید کرد: کشورها اگر قرار است به آبادانی و استقلال برسند باید قدس را سرلوحه آرمان های خودشان قرار دهند.

,

وی در ادامه با اشاره به بحران آفرینی آمریکا در جهان گفت: قدس زمانی آزاد خواهد شد که جهان اسلام از سلطه آمریکا آزاد شود و تا عراق، افغانستان، خلیج فارس و… آزاد نشوند، قدس هم فرو نمی پاشد.

,

ظهره وند افزود: اگر ما آمریکایی ها را از منطقه اخراج کنیم صهیونیست ها هم فرار می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در بحث آزادسازی قدس بحث ما یک تکه خاک نیست افزود: بحث ما یک جماعت محدود نیست بحث مناسبات ظالمانه ای است که در روابط بین الملل حاکم است که ایستگاه و اردوگاه نظامی آن در اسرائیل است ولی در اصل در آمریکا است.

,

کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: بنابراین ما بایستی به همه درست آدرس بدهیم  و من می خواهم بگویم یک مساله ای که در این مقطع باید به آن توجه کنیم درست خواندن صورت مساله است.

,

وی در ادامه در خصوص معامله قرن گفت: ترامپ تمام  تلاشش این است که در قدرت بماند و می داند که در ایالت متحده  کسی که و رای صهیونیست ها را داشته باشد  در قدرت باقی می ماند و سعی می کند بیشترین خوش خدمتی را به صهیونیسم ها کند.

,

معامله قرن دست کشورهایی که در پشت پرده از صهیونیسم دفاع می کردند رو کرد

, معامله قرن دست کشورهایی که در پشت پرده از صهیونیسم دفاع می کردند رو کرد, معامله قرن دست کشورهایی که در پشت پرده از صهیونیسم دفاع می کردند رو کرد,

ظهره وند با بیان اینکه معامله قرن توهمی بود که متوقف شد افزود: این معامله  هم چهره ایالت متحده  و نوع نگاهش را به مساله فلسطین به خوبی نشان داد و هم سبب شکاف بین اروپا و آمریکا شد و آن به هم ریختگی به نفع فلطسین شد.

,

وی در پایان گفت: حال که معامله قرن از رتبه ساقط شده دست کشورهایی هم که پشت پرده با صهیونیست ها بودند رو شده است و این امر یک بصیرت افزایی برای جهان اسلام داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه