اخبار داغ

آخرین اخبار از آتش‌سوزی گچساران؛

حریق در شرق منطقه مهار شد/ ۲ بالگرد هوانیروز ارتش و بالگرد شرکت نفت ‌به کمک آمدند

حریق در شرق منطقه مهار شد/ ۲ بالگرد هوانیروز ارتش و بالگرد شرکت نفت ‌به کمک آمدند
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران برای اعزام بالگرد به ارتفاعات گچساران خبر داد و گفت: بنا به دستور سردار سلامی، این بالگرد به مدت یک هفته در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه استان قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیز فیلی در گفت‌وگویی اظهار داشت: روز گذشته بخش عمده‌ای از حادثه آتش‌سوزی که از چند روز قبل در ارتفاعات شهرستان گچساران شروع شده بود، مهار شد اما به علت وزش باد و مشکلاتی مانند صعب‌العبور بودن منطقه، مجددا دیشب شعله‌ور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه شب گذشته هماهنگی‌های لازم در منطقه به عمل آمد و اکیپ‌های مناسبی برای خاموش کردن آتش انتخاب شدند، افزود: دو دستگاه بالگرد هوانیروز ارتش و یک دستگاه بالگرد شرکت نفت گچساران از صبح امروز به کمک آمدند و نیروها را به ارتفاعات منتقل کردند.
,
 
,
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استاندار نیز هم‌اکنون در منطقه محل آتش‌سوزی حضور دارد، عنوان کرد: آتش‌سوزی در سمت شرق منطقه مهار شده و نیروها در حال خاموش کردن آتش در سمت غرب منطقه هستند که امیدواریم تا پایان عصر امروز بتوانیم آتش‌سوزی را به طور کامل مهار کنیم.
,
 
,
فیلی همچنین از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران برای اعزام بالگرد به ارتفاعات گچساران خبر داد و گفت: بنا به دستور سردار سلامی این بالگرد به مدت یک هفته در اختیار ستاد حوادث غیرمترقبه استان قرار می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه