اخبار داغ

هنرمند بوشهری:

مطرح کردن تحریم ناجا توسط آمریکا ضعف قدرت و خوراک رسانه ای است

مطرح کردن تحریم ناجا توسط آمریکا ضعف قدرت و خوراک رسانه ای است
هنرمند بوشهری گفت: آمریکا دیگر هیچ حربه و قدرتی ندارد فقط تحریم ها را به واسطه رسانه های وابسته به خود، بزرگ نمایی می کند. ما زمانی باید خوشحال باشیم که دشمن ما اینگونه سعی در انتقام دارد و وقتی به این مرحله رسیدیم یعنی مسیری که در آن گام گذاشته ایم مسیر درستی است و قطعاً ما باید با نیرویی مضاعف تر و قوی تری این مسیر را ادامه بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بحرینی هنرمند بوشهری با اشاره به تحریم ناجا، در گفت و گو با سپاس، اظهار کرد: به نظر من هر جا که ما تحریم شدیم بدانید که کار ما درست بوده است. وقتی که آمریکا نیروی انتظامی را تحریم می کند در می یابیم که نیروی انتظامی به جاهای موفقی رسیده است که این موضوع حسابی برای طرف آمریکایی گزنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

هنرمند بوشهریی افزود: این مسئله باعث شده است هر وقت تحریمی دیدیم به فرض مثال: هرگاه شاهد بودیم که سپاه پاسداران در منطقه موفق است و دشمن را به عقب نشینی وادار می کند، می بینیم که رژیم تروریست آمریکا، سپاه راً تحریم می کند.

,

بحرینی عنوان کرد: آمریکا دیگر هیچ حربه و قدرتی ندارد فقط تحریم ها را به واسطه رسانه های وابسته به خود، بزرگ نمایی می کند. ما زمانی باید خوشحال باشیم که دشمن ما اینگونه سعی در انتقام دارد و وقتی به این مرحله رسیدیم یعنی مسیری که در آن گام گذاشته ایم مسیر درستی است و قطعاً ما باید با نیرویی مضاعف تر و قوی تری این مسیر را ادامه بدهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه