اخبار داغ

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی:

اهتزاز پرچم ایران در حیاط خلوت آمریکا به اعتبار خون شهدا است

اهتزاز پرچم ایران در حیاط خلوت آمریکا به اعتبار خون شهدا است
سردار یوسفعلی زاده گفت: اهتزاز پرچم ایران در مکانی که آمریکا آن را حیاط‌ خلوت خود می‌دانست به عزت خون شهیدان رخ‌داده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی 1600 شهید دیار سربداران با اشاره به حضور نفت‌کش‌های ایران در آب‌های آزاد و مراوده تجاری با ونزوئلا و تحویل محموله نفتی به این کشور با پرچم جمهوری اسلامی ایران گفت: این اتفاق در اثر مقاومت و عزتی است که به‌واسطه خون شهیدان نصیب ایران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف کنگره ملی شهدا روایت صحیح از سیره شهیدان است تأکید کرد: اگر روایت گری صحیح را از این سیره و شیوه بر عهده نگیریم دشمنان این شیوه را تحریف خواهند کرد و روایتی ناصحیح به نسل جوان ما تحویل خواهند داد.

,

یوسفعلی زاده در ادامه بابیان اینکه اگر دست از راه و رسم شهدا برداریم دشمن هیچ اختلافی با نخواهد داشت تصریح کرد: مشکل دشمن با ایران این است که در برابر زورگویی‌های نظام سلطه ایستادگی و مقاومت می‌کند و این همان روش شهدا است.

,

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه هرکس در هر مسئولیتی که هست زیر دین شهدای گران‌قدر است افزود: شهدا علاوه بر مقاومت درس ایثار و وفاداری به ما آموختند تا همیشه پای آرمان‌های انقلاب بمانیم.

,

وی در با اشاره به برگزاری کنگره‌های ملی شهرستان‌ها استان در طول سال بیان کرد: این اجلاسیه ها و برنامه‌ریزی‌ها درنهایت به کنگره ملی 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400 ختم خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه