اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

آمریکا مثل ماهی در خشکی دست و پا می زند/ نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است

آمریکا مثل ماهی در خشکی دست و پا می زند/ نیروی انتظامی با اقتدار در مقابل تهدیدات دشمن ایستاده است
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی ما برای امنیت کشور و مردم از جان خود مایه می گذارند تا مردم در آسایش و آرامش بمانند، گفت: به نظر من آمریکا مثل ماهی است که در خشکی دست و پا می زند تا نجات پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با اقدام آمریکا در تحریم فرماندهان نیروی انتظامی، اظهار کرد: آمریکا خباثت و دشمنی خود را سالهای سال است که با جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد علیرغم اینکه برخی ها می گویند با آمریکا می شود کنار آمد و مذاکره کرد اکنون همه به این نتیجه رسیدند که آمریکا خبیث ترین و منحوس ترین دشمن جمهوری ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,

وی تصریح کرد: آمریکا یکبار انرژی هسته ای کشور را تحریم کرد، یک بار سپاه و فرماندهان آن را تحریم کرد، سپاه پاسدارانی که امنیت و حیثیت و اقتدار کشور را نه تنها برای ایران بلکه برای محرومین و مستضعفان جهان به ارمغان آوردند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: آمریکایی ها باز هم دست از خباثت بر نداشتند و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اقدامی تروریستی به شهادت رساندند آن هم در کشوری دیگر این اقدام خبیثانه را انجام دادند و این نشان می دهد دشمن ما همیشه دشمن ماست و هرگز با ماکنار نخواهد آمد.

,

احمدی ادامه داد: اتفاقاتی در کشور که خود آمریکا رقم می زند مثل قاچاق مواد مخدر و هزاران کارهای دیگر انجام می دهند، این نیروی انتظامی ماست که با اقتدار و با صلابت در مقابل تهدیدهای اینها در داخل کشور ایستادگی و مقاومت می کنند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم ادامه داد: آمریکا خبیث و تروریست برای بر هم زدن امنیت در داخل کشور ما حرکت های مذبوحانه ای را انجام می دهد و نیروی انتظامی ما برای امنیت کشور و مردم از جان خود مایه می گذارند تا مردم در آسایش و آرامش بمانند، به نظر من آمریکا مثل ماهی هستند که در خشکی دست و پا می زند تا نجات پیدا کند.

,

وی با اشاره به شیوع کرونا، گفت: آمریکا نتوانست کرونا را در کشور خود مهار کند بیشترین امار کشته ها را خود آمریکا دارد که از یک ویروس منحوس نتوانسته جان سالم بدر ببرد و کنترل کند بعد این میخواهد برای امنیت کشورها برنامه ریزی کند؟ این نشان از خباثت و بیچارگی شان است که نمی دانند دارند چه می کنند و دست و پا می زنند.

,

احمدی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید افول امریکا نزدیک است با توجه به فرمایشات رهبری افول را خواهیم دید لذا بگذاریم دست و پا بزند زیرا با تحریم کردن راه بجایی نخواهند برد و مثل کوه در مقابل توطئه هایشان ایستادگی و مقاومت می کنیم.

,

وی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت، افزود: آمریکا هر کجا بخواهد پایش را بگذارد نیروهای جبهه مقاومت پایش را قلم می کنند.

,

نماینده مردم رشت ادامه داد: آمریکا نیروی انتظامی را تحریم کند اما هیچ غلطی نمی تواند بکند ما کار خود را انجام می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه