اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

زندان جدید سمنان تکمیل شده و در اختیار سازمان زندان‌هاست

زندان جدید سمنان تکمیل شده و در اختیار سازمان زندان‌هاست
حسین دهقان با بیان اینکه زندان جدید سمنان تکمیل شده و در اختیار سازمان زندان‌هاست، دلیل به تعویق افتادن این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان این که پروژه احداث زندان جدید و آزادسازی کاروانسرای تاریخی از زمان کلنگ‌زنی و آغاز عملیات تا کنون بیش از 10 سال به طول انجامیده است گفت: این پروژه در چند سال، اساسا اعتباری نداشته است و اعتبار آن در سه سال متوالی «صفر» بوده و در یکی دو سال هم اعتبار بسیار اندکی به این پروژه اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حسین دهقان با تصریح بر این که ما کار احداث ساختمان اصلی ندامتگاه با مساحت 4 هزار و 500 مترمربع را در سال 96 به اتمام رساندیم گفت: بهره‌بردار برای استفاده از این ساختمان نیاز به یک‌سری ساختمان‌های جانبی از جمله ساختمان پیش‌ملاقات، اداری و انتظامی و... داشت که این موارد نیز به مساحت 1100 مترمربع با اعتبارات سال 97 تکمیل و تحویل شد و نواقص آن نیز برطرف گردید؛ اکنون نیز زندان در اختیار سازمان زندان‌هاست.

,

دهقان با بیان این که تا امروز نزدیک به 20 میلیارد برای زندان مذکور هزینه شده است گفت: در حال حاضر سازمان زندان‌ها در حال تجهیز زندان مذکور است؛ ما برای سال 99 نیز 10 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل ساختمان‌های جدید و افزایش ظرفیت زندان از 300 نفر به 500 نفر پیش‌بینی کرده‌ایم که این پروژه‌ها نیز به محض تبادل موافقت‌نامه‌ها و تخصیص اعتبارات آغاز خواهد شد.

,

وی در پایان تأکید کرد: پروژه زندان 300 نفره از نظر ما تکمیل شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آزادسازی کاروانسرا و جابجایی زندان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه